SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Żarłaki nową marką wędlin Konspolu dla dzieci zaprojektowaną przez Opus B

W sprzedaży pojawiła się nowa linia wędlin Konspolu dla dzieci - Żarłaki. Identyfikację wizualną marki i jej materiały reklamowe przygotowała Opus B.

Article

Brand heroes marki Żarłaki jest grupa zadziornych, różnobarwnych bohaterów, którzy mają obsesję na punkcie jedzenia mięsnych przekąsek. W kolorystyce postaci postawiono na połączenia kontrastowych kolorów, żeby wyróżnić Żarłaki na sklepowych półkach. Na opakowaniach znajdują się też informacje o zaletach tych produktów, m.in. że nie zawierają glutenu, laktozy ani konserwantów.

Marka jest skierowana przede wszystkim do przedszkolaków i uczniów szkół podstawowych.

Komunikacja marketingowa Żarłaków będzie prowadzona w internecie, punktach sprzedaży oraz poprzez promocje konsumenckie.

Koncepcję marki oraz jej identyfikację wizualną i opakowania przygotowała agencja Opus B.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Żarłaki nową marką wędlin Konspolu dla dzieci zaprojektowaną przez Opus B

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ana
psychodeliczne postaci jak z horroru ohydne - co to jest?
14 8
odpowiedź
User
maro
Niezła kopia Gryzzali Tarczyńskiego. Nawet agencja ta sama... bardzo słabe wykonanie....
12 8
odpowiedź
User
koneser
Te stworki bardziej odstraszają niż zachęcają...Wyglądają jak kuzyni laleczki Chucky. Jak się dzieci napatrzą na takie szkaradztwa to potem będą mieć koszmary!
14 8
odpowiedź
User
O_o
Ło matko z córką! W tym Konspolu ktoś odpowiada za marketing? To tak jakby zamiast bajki włączyć dzieciom The Walking Dead! Tragedia!
14 8
odpowiedź
User
yogi
Ostre zęby? Blizny? Naprawdę? To jest projekt dla przedszkolaków? Chyba ma na celu ich wystraszyć na zasadzie: "jak nie zjesz tego to przyjdzie po ciebie taki potwór." Coś się mi zdaje, że ktoś w marketingu Konspola beknie za to faux pas...
14 8
odpowiedź