SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zasięg reklamy zewnętrznej zbliża się do 90 proc.

W kwietniu br. zasięg reklamy zewnętrznej wyniósł 89,36 proc. (w populacji Polaków 7-75), a liderem rynku pozostaje niezmiennie firma AMS SA – wynika z najnowszego badania Mediapanel (Gemius). 

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Zasięg tradycyjnych nośników OOH (outdoor traditional) wynosił w omawianym okresie 73,71 proc., natomiast cyfrowych (outdoor digital) – 88,3 proc. 

Liczba realnych użytkowników reklamy zewnętrznej wyniosła 29,2 mln. Wśród nich było 15 mln mężczyzn i 14,2 mln kobiet.

Liderem rynku OOH w Polsce pozostaje firma AMS SA z liczbą ponad 29,2 mln użytkowników. Tuż za nią plasuje się Clear Channel (18,4 mln użytkowników). Podium zamyka Jet Line (13,9 mln użytkowników).

W dalszej części zestawienia znalazły się firmy: Synergic (5,4 mln użytkowników) oraz Warexpo (4,4 mln). 

 

Dołącz do dyskusji: Zasięg reklamy zewnętrznej zbliża się do 90 proc.

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Horizon
"Liderem rynku OOH w Polsce pozostaje firma AMS SA z liczbą ponad 29,2 mln użytkowników. Tuż za nią plasuje się Clear Channel (18,4 mln użytkowników). Podium zamyka Jet Line (13,9 mln użytkowników)"

A gdzie Stroer, Cityboard, Grupa RW czy Braughman ??? Bardzo wartościowe to badanie, nie ma co.
odpowiedź
User
Wojtek
Jak ich dodasz do badania to będzie 130....
odpowiedź
User
Ja
Trzymamy kciuki za moment kiedy zasięg przekroczy 100%. Brawo:)
odpowiedź