SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zbigniew Bródka reklamuje Mleko Łowickie „na wagę złota”

Ruszyła outdoorowa kampania reklamowa Mleka Łowickiego (produkowanego przez OSM Łowicz) oparta na wizerunku łyżwiarza Zbigniewa Bródki. To pierwsza akcja marketingowa z jego udziałem.

Article

Kampania Mleka łowickiego UHT z udziałem Zbigniewa Bródki przebiega pod hasłem „Mleko na wagę złota”, które oczywiście nawiązuje do zdobycia przez zawodnika złotego medalu na tegorocznych igrzyskach w Soczi.

Akcja od początku kwietnia obejmuje nośniki outdoorowe w całym kraju. OSM Łowicz zapowiada, że niedługo ruszy jej kolejny etap, który będzie prowadzony w telewizji.

Kreację kampanii przygotowała agencja Inter Test, która odpowiada też za zakup mediów na potrzeby działań.

OSM Łowicz jest sponsorem indywidualnym Zbigniewa Bródki.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zbigniew Bródka reklamuje Mleko Łowickie „na wagę złota”

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Stary chłop spożywający mleko? Mleko powinny spożywać wyłącznie dzieci i to do wieku 12-15 lat nie dłużej gdyż z wartościowego napoju z wiekiem staje się ono coraz większą trucizną.
odpowiedź
User
amator
Kto jest Mistrzem tej Kreacji ? Dzial Marketingu Klienta … :)
odpowiedź
User
mm
nie wierzę że Łowicz wydał 4 mln. na coś tak okropnego. Cała grafika to głęboka Rosja. WSTYD. A dlaczego najpierw jest nazwisko przed imieniem? wszystko na tym plakacie to porażka. Szanuję pana Bródkę, tym bardzziej mi przykro, że jest bohaterem takiego kiczu!!!
odpowiedź