SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zbigniew Gajewski za Jacka Barankiewicza prezesem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Nowym prezesem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy został Zbigniew Gajewski, który funkcję tę będzie łączył z dotychczasowym stanowiskiem dyrektora generalnego organizacji. Liczbę członków zarządu związku zmniejszono do sześciu, zaś do Komisji Etyki Reklamy powołano  Natalię Suską z Neurohm i dr Jarosława Kończaka z Wydziału Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Zbigniew Gajewski Article

Walne zebranie członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, powołując nowy zarząd organizacji, zdecydowało o zmniejszeniu jego składu osobowego z 9 do 6 członków oraz połączeniu funkcji prezesa zarządu i dyrektora generalnego.

Nowym prezesem zarządu został Zbigniew Gajewski, pełniący od 1 października ub.r. stanowisko dyrektora generalnego Rady Reklamy. W fotelu prezesa zastąpił on Jacka Barankiewicza.

- Od 12 lat nasza organizacja udowadnia konsumentom i regulatorom, że biznes jest w stanie poprzez samoregulację działać etycznie i odpowiedzialnie. Chcemy to robić nadal i stale zwiększać nasz wpływ na treść przekazów reklamowych w Polsce. Musimy dotrzeć do nowych branż i reklamodawców. Nowe wyzwania wiążą się również z cyfryzacją komunikacji marketingowej. Różnorodne kompetencje oraz bogate doświadczenie nowych członków zarządu pozwala mi wierzyć, że potrafimy im sprostać. Czeka nas dużo pracy, ale jesteśmy optymistami - zapowiada Zbigniew Gajewski.

W skład nowo powołanego zarządu weszli również Marcin Bogłowski - dyrektor działu badań i rozwoju w TVN Media, Iwona Jacaszek-Pruś - dyrektor ds. korporacyjnych w Kompanii Piwowarskiej i członek zespołu zarządzającego firmą, Magdalena Osińska - dyrektor działu prawnego w Polskiej Federacji Producentów Żywności Związek Pracodawców, Rajmund Tochwin - członek zarządu Tarsago Media Group oraz Robert Wielgo - członek zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Walne zebranie członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy powołało również dwóch nowych arbitrów Komisji Etyki Reklamy. Do 30-osobowego grona ekspertów oceniających przekazy reklamowe dołączyli: Natalia Suska, dyrektor działu analiz w Neurohm oraz dr Jarosław Kończak, adiunkt na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zbigniew Gajewski za Jacka Barankiewicza prezesem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl