SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zdjęcie rozebranej kobiety w reklamie Mohito nie jest dyskryminujące

Internetowa reklama marki odzieżowej Mohito (należącej do LPP) przedstawiająca nagie ciało przesłonięte jedynie torebką nie dyskryminuje kobiet - orzekła Komisja Etyki Reklamy.

Article

Do Komisji Etyki Reklamy wpłynęły trzy skargi na internetową grafikę promującą odzież Mohito, zamieszczoną na facebookowym fanpage’u tej marki.

Na zdjęciu widać nagą kobietę, która zasłania piersi torebką a na dłoniach ma rękawiczki. Skarżący uznali, że wykorzystanie w tej reklamie nagiego kobiecego ciała jest nieuzasadnione charakterystyką produktu. Jest nieetyczne, a sama reklama dyskryminuje kobiety poprzez uprzedmiotowienie kobiecego ciała.

Przedstawiciele LPP nie odnieśli się do wniesionych zarzutów. Natomiast Komisji Etyki Reklamy nie dopatrzyła się w grafice naruszenia branżowego kodeksu etycznego. Stwierdziła też, że przekaz jest zgodny z dobrymi obyczajami i nie zawiera żadnych treści dyskryminujących kobiety.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zdjęcie rozebranej kobiety w reklamie Mohito nie jest dyskryminujące

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nołbady
No curwa ale to trzeba być zyebanym zeby pisac skargę na coś takiego ... ja hebe
15 8
odpowiedź