SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

#zdrowiej w nowej kampanii enel-med

Centrum medyczne enel-med ruszyło z nową kampanią wizerunkową. Akcję przygotowała agencja IdAdvertising.

Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku enel-med jako zaufanego, nowoczesnego centrum medycznego. Kampania kierowana jest do grupy docelowej 25+, dla której ważne są najnowsze technologie, a także oferta dopasowana do ich indywidualnych potrzeb.

W ramach kampanii przygotowano billboardy, siatki i citylighty, na których widać młodą dziewczynę korzystającą z aplikacji enel-med, dzięki której można umówić wizytę bez telefonicznego kontaktu z infolinią.

Motywem przewodnim kampanii został hashtag #zdrowiej, który wspiera działania marki także w mediach społecznościowych. Uzupełnieniem akcji są siatki wielkoformatowe na siedzibach firmy enel-med.

Za przygotowanie komunikacji i kreację odpowiada agencja Id Advertising.

Dołącz do dyskusji: #zdrowiej w nowej kampanii enel-med

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl