SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Żegnajcie stacje benzynowe” w kampanii nowych modeli Forda (wideo)

Ford wprowadził na polski rynek dwa nowe modele aut - Ford Transit Connect i Tourneo Connect, czemu towarzyszą szeroko zakrojone działania reklamowe. Za ich przygotowanie i realizację odpowiadają Oglivy & Mather, Wunderman i Mindshare.

Article

Kampania wprowadzająca Ford Transit Connect i Tourneo Connect obejmuje telewizję, radio, prasę oraz internet. Akcja przebiega pod hasłem: „Żegnajcie stacje benzynowe” mającym wskazywać na technologię Eco Boost, w którą wyposażone są promowane auta.   
 

30-sekundowe spoty emitowane są w głównych stacjach TV (TVP1, TVP2, Polsat i TVN) oraz w radiowych. Adwertoriale pojawią się także w prasie specjalistycznej, m.in. budowlanej, meblarskiej i logistycznej. W internecie działania będą prowadzone w serwisach informacyjnych oraz ekonomicznych (skierowanych do małych i średnich przedsiębiorców).

Akcja potrwa do końca lutego. Za kreację spotu odpowiada  Ogilvy & Mather, za działania w internecie Wunderman, zaś zakupem mediów zajął się Mindshare.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Żegnajcie stacje benzynowe” w kampanii nowych modeli Forda (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl