Zenek Martyniuk w letniej kampanii sklepów MediaMarkt (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa elektromarketów MediaMarkt pod hasłem „Lato z Zenkiem”, której bohaterem jest piosenkarz disco polo Zenek Martyniuk. Akcję przygotowały agencje marketingowe Heart & Brain, Ideal, Gutenberg Networks i Hill + Knowlton Strategies.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Zenek Martyniuk w letniej kampanii sklepów MediaMarkt (wideo)

W ramach kampanii Zenek Martyniuk będzie reklamował różne promocje dostępne w sklepach MediaMarkt. W pierwszym spocie zachęca do zakupów w tej sieci, wykonując piosenkę na melodię swojego hitu „Przez Twe oczy zielone”. Wcześniej emitowano już kilka spotów teaserowych.

- Na współpracę z panem Zenkiem Martyniukiem zdecydowaliśmy się z wielu powodów. Istotna była dla nas nie tylko rozpoznawalność i ogólna sympatia, jaką cieszy się gwiazdor, ale także jego autentyczność i naturalność na scenie oraz poza nią. Jesteśmy przekonani, że pozytywna energia naszej gwiazdy zachęci do wizyty w naszych sklepach wszystkich tych, którym w duszy gra muzyka. Ta muzyka w wakacyjne dni grać może na najbardziej nowoczesnym sprzęcie w bardzo przystępnych cenach - komentuje Ewelina Piątek, manager ds. marketingu sieci MediaMarkt.

grafika

 

Obecnie reklamowana jest promocja „Z ekipą do 70 proc. taniej”, a ramach której przy zakupie kilku produktów przyznawany jest rabat na najtańszy: 20 proc. przy zakupie minimum dwóch produktów, 40 proc. przy trzech i 70 proc. przy czterech.

Promocja potrwa do 15 lipca.

grafika

Akcja reklamowa z udziałem Zenka Martyniuka obejmuje telewizję, radio i internet. Kreacją kampanii zajęła się agencja Heart & Brain, produkcją spotów - studio Ideal, a reklamy drukowane przygotowała agencja Gutenberg Networks. Za planowanie i zakup mediów oraz aktywności w internecie odpowiada dział planowania mediów MediaMarkt Polska, a za działania public relations - agencja Hill + Knowlton Strategies.

Przez ostatnie dwa lata, od rebrandingu sieci sklepów Saturn na MediaMarkt, w reklamach tej drugiej marki występowali komiksowi bohaterzy Tytus, Romek i A’Tomek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu