Zestawy świąteczne Nivea z Pajacykiem

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W trzy kolejne weekendy grudniowe w ponad 120 hipermarketach w całej Polsce odbywają się animacje sprzedaży świątecznych zestawów Nivea. Beiersdorf-Lechia przyłączył się do kampani Pajacyk prowadzonej przez Polską Akcję Humanitarną. Akcję dla Beiersdorf-Lechia przygotowała agencja SALES LINK należąca do TBWACOMMUNICATION GROUP.

Na terenie hipermarketów w okolicy ekspozycji produktów Nivea hostessy informują o akcji świątecznej Nivea i udziale firmy Beiersdorf-Lechia w programie Pajacyk. Kupując dowolne zestawy świąteczne Nivea, Klient tym samym angażuje się w akcję Pajacyk. Jednocześnie otrzymuje na pamiątkę drewnianego pajacyka - symbol akcji, a zestaw zostaje zapakowany w elegancka torbę Nivea. Świąteczne opakowania - torby otrzymują również inne produkty Nivea wybrane przez Klienta, których wartość przekracza 15 zł.

Agencja SALES LINK odpowiedzialna jest za projekt oraz za realizację akcji. Celem akcji jest budowanie wizerunku i świadomości marki Nivea, budowanie lojalności obecnych klientów, pozyskanie nowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję