„Zima jest chwilą. Chwytaj ją!” w reklamie Pepsi (wideo)

Rozpoczęła się kolejna zimowa kampania reklamowa napoju Pepsi (produkowanego przez koncern PepsiCo). Akcja jest realizowana pod hasłem „Zima jest chwilą. Chwytaj ją!”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Zima jest chwilą. Chwytaj ją!” w reklamie Pepsi (wideo)

Spot z kampanii pokazuje grupę znajomych, którzy wspólnie jadą w góry, żeby pojeździć na nartach i snowboardzie. Wieczorem w góralskiej chacie organizują szaloną imprezę, w czasie której piją Pepsi. Podsumowuje to hasło „Zima jest chwilą. Chwytaj ją!”.

Poprzednia kampania reklamowa Pepsi, prowadzona w listopadzie i grudniu ub.r., była zimową odsłoną akcji „Wyzwanie smaku”.

Nowa akcja reklamowa jest realizowana przede wszystkim w telewizji oraz internecie.

Kreacją reklam zajęła się agencja BBDO Warszawa, za działania w internecie odpowiada agencja Deloitte Digital, za zakup mediów - dom mediowy OMD, a za działania public relations - agencja Partner of Promotion.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej