SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Zima przestaje być groźna” w kampanii Michelin

W telewizji, prasie i internecie rusza kampania reklamowa zimowych opon Michelin. Akcję – prowadzoną pod hasłem „Zima przestaje być groźna” – przygotowały firmy TBWA i Mediaedge:cia.

„Zima przestaje być groźna” w kampanii Michelin

Ruszająca właśnie kampania reklamowa zimowych opon Michelin Alpin 4 podkreśla, że skracają one drogę hamowania o 5 proc., a przy tym są trwałe i sprzyjają środowisku naturalnemu. Przekaz pod hasłem „Zima przestaje być groźna z zimowymi oponami Michelin” opiera się na wizerunku charakterystycznego dla tej marki ludzika. Występował on m.in. w kampanii Michelin prowadzonej wiosną br. pod hasłem „Właściwa opona zmienia wszystko” (więcej na ten temat).


Obecna akcja od początku października obejmuje internet (TVN24.pl, Gazeta.pl, WP.pl, serwisy motoryzacyjne Interia.pl, strony z sieci Bizon Media), od 8 października będzie prowadzona w telewizji (TVP 1, Polsat, TVN, TV 4, TVN 7, kanały z pakietu AtMedia, Discovery, Polsat Sport, TVN24, TVN Turbo, TVP Info) oraz prasie („Auto Świat”, „Auto Moto”, „Auto Motor i Sport”, „Cars”, „Men’s Heath”), a od listopada obejmie outdoor.

Kreację kampanii – zaplanowanej do końca roku – przygotowała agencja reklamowa TBWA, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Zima przestaje być groźna” w kampanii Michelin

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl