SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Złote rady zakupowe reklamują Moliera2.com

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa internetowego sklepu odzieżowego Moliera2.com nawiązująca do sezonu świątecznego i wyprzedażowego. Akcję realizuje agencja reklamowa Braughman Group Media.

- Przekaz reklamowy skierowany do klientów sklepu  opiera się na krótkich hasłach w formie memów. Hasła w naszej kampanii mają wywoływać uśmiech. Nawiązują  bezpośrednio do usłyszanych wypowiedzi , stwierdzeń z przymrużeniem oka, natomiast forma graficzna nawiązuje do krótkich widomości tekstowych - opisuje Agnieszka Majczyk, PR & marketing manager w Moliera2.com.

- Zależy nam aby działać niestandardowo, przykuwać uwagę w nieoczywisty sposób, dlatego stawiamy na intrygujące treści i spektakularne nośniki, które zwrócą uwagę naszej grupy docelowej - zaznacza.

Akcja obejmuje różnego typu nośniki (TrafficBoard130, powierzchnie cyfrowe i siatki wielkoformatowe) w centrum Warszawy, Gdańska , Krakowa i Poznania.

Kampania jest realizowana na wyłączność przez agencje reklamową: Braughman Group Media.

Dołącz do dyskusji: Złote rady zakupowe reklamują Moliera2.com

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl