SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Złote Spinacze" Związku Firm Public Relations

Blisko 50 kampanii zgłoszonych do II edycji konkursu

Zamknięty został już termin nadsyłania zgłoszeń do konkursu na najlepsze kampanie public relations „Złote Spinacze” 2004. W tegorocznej edycji ocenie 20-osobowego jury poddanych zostanie 47 prac w 8 kategoriach.

„Cieszy nas, że coraz więcej firm zgłasza swoje projekty, choć liczba zgłoszeń jest mniejsza niż w roku 2003.Ubiegły rok wyznaczył pewien standard i agencje i firmy nierzadko zgłaszają tylko te projekty, które sami uważają za naprawdę warte nagrody, choć, na co dzień realizują wiele innych wartościowych projektów. Mniej zgłoszeń może, wiec świadczyć o wysokim i rosnącym poziomie prac, a co za tym idzie - spełnianiu przez „Złote Spinacze” swojego zadania wewnątrzśrodowiskowej edukacji.”- powiedziała Małgorzata Mejer, Przewodnicząca Jury konkursu.

II edycja konkursu będzie kolejną okazją do podsumowania kondycji branży i oceny jakości pracy specjalistów PR w Polsce. Organizowany m.in. dla nich konkurs stanowić ma motywację do nieustannego doskonalenia zawodowego oraz podnoszenia poziomu swojej wiedzy. Nie bez znaczenia jest też chęć promowania przez Związek wśród całego społeczeństwa wiedzy o tej dziedzinie zarządzania, jaką jest public relations, a w konsekwencji dążenie do zwiększania popytu na profesjonalne usługi PR.

"Konkurs wyraźnie się rozwija. Cieszy nas uaktywnienie nowych uczestników. Świadczy to o rosnącej popularności Złotych Spinaczy w środowisku PR. Podstawowe założenie jest spełniane - konkurs stał się motywacją do utrzymywania najwyższych standardów pracy w naszej branży. Wiem, że zespoły opracowujące i realizujące projekty PR biorą bardzo poważnie pod uwagę szanse swoich projektów w konkursie na długo przed ogłoszeniem kolejnej jego edycji." – powiedział Mariusz Pleban, Wiceprezes Zarządu ZFPR - "Z pewnością cieszy liczba zgłoszeń w kategoriach: PR korporacyjnym, produktowym i eventach. W tych trzech grupach konkurować będzie ponad połowa prac. Martwi nas jednak małe zainteresowanie komunikacją wewnętrzną. Może to tylko potwierdzać, że ta dziedzina PR jest traktowana w Polsce jeszcze po macoszemu".

Ogłoszenie wyników I. etapu konkursu nastąpi w dniu 11 października 2004, a ogłoszenie zwycięzców poszczególnych kategorii i wręczenie statuetek Złotych Spinaczy odbędzie się w dniu 10 listopada br. na uroczystym bankiecie w hotelu Sheraton, wieńczącym organizowany tego dnia przez Związek Ogólnopolski Kongres Ekspertów i Praktyków Public Relations "PR Forum". Audytorem konkursu jest firma KPMG.

Dołącz do dyskusji: "Złote Spinacze" Związku Firm Public Relations

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl