Zmiana wizerunku Domu Kredytowego Notus

Zmiana logo, rebranding oddziałów, wymiana materiałówinformacyjnych oraz całkowicie nowa kreacja w komunikacjimarketingowej to najważniejsze elementy liftingu wizerunku DomuKredytowego NOTUS - pośrednika finansowego na polskim rynku.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Podstawową zmianą jest korekta logo firmy, które ma w swoimzałożeniu być przede wszystkim bardziej dynamiczne (domykająca się,będąca w ruchu kula), nowoczesne (poprzez eleganckie, prosteczcionki, nawiązujące jednak do tych z pierwotnego logo) orazspójne (zastosowanie różnych rozmiarów i wariantów tej samejczcionki) i eleganckie (jedna z opcji jest na czarnym tle).

Firma NOTUS Dom Kredytowy przygotowała także nową kampanięreklamową, która wystartuje w drugim tygodniu września.

Reklamy pojawią się m.in. w Gazecie Wyborczej, Dzienniku Polskathe Times, Newsweeku i Dzienniku oraz w internecie. We wrześniupojawi się także intensywna kampania oparta na bilbordachsponsorskich w TVN 24.

Również we wrześniu rozpocznie się stopniowy rebrandingoddziałów.

Za kreację odpowiedzialna jest agencja reklamowa Mosaic Media.Do współpracy nad nową kampanią agencja zaangażowała teamkreatywny: Anetę Arkit i Suzan Giżyńską.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję