Zmiany i awanse w Biurze Reklamy Valkea

Małgorzata Solarczyk została Dyrektorem Biura Reklamy Wydawnictwa Valkea Media.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Jest to nowoutworzone stanowisko w strukturze Wydawnictwa. Małgorzata Solarczyk będzie odpowiedzialna za sprzedaż reklam do wszystkich tytułów i nowych projektów wydawniczych.

Małgorzata Solarczyk z branżą wydawniczą związana jest od 12 lat. Ostatnio pracowała 6 lat na stanowisku Dyrektora Biura Reklamy w DD media.

Na stanowiska Sales Managerów awansowali: Agnieszka Brejwo, Zuza Partyka i Karol Kosiorek.

Agnieszka Brejwo będzie odpowiedzialna za sprzedaż reklam do pism biznesowych - Warsaw Bussines Journal i Book of List.

Zuza Partyka odpowiada za sprzedaż reklam do miesięczników Aktivist i Exklusiv.

Karol Kosiorek odpowiada za sprzedaż reklam do miesięcznika Warsaw Insider oraz Aktivist w dziale klientów lokalnych.

Valkea Media Sp. z o.o. tworzą: Aktivist, Exlusiv, Warsaw Insider, Warsaw Bussines Journal, Book of List, Prestige House, Prestige Office i House.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]