Zmiany personalne w Ciszewski PR

Ewa Pater awansowała na stanowisko client service director'a wagencji Ciszewski Public Relations. Do zespołu dołączyły też dwienowe osoby: Sylwia Sasal objęła stanowisko junior account manageraw dziale FMCG a Natalia Pytlińska wzmocniła dział new business.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Ewa Pater, która do tej pory pełniła funkcję group managera odkwietnia 2008 pełni obowiązki client service director'a. Do jejobowiązków należy nadzór nad realizacją efektywnej obsługi klientóworaz dbanie o standardy jakości ich obsługi.

Sylwia Sasal objęła stanowisko junior account manager'a ikoordynuje pracę zespołu dla firmy Carrefour Polska. Przez ostatnirok zajmowała się public relations w Stowarzyszeniu ProMarka.Wcześniej pracowała we francuskiej korporacji logistycznej GefcoPolska, należącej do grupy Peugeot Citroen.

Do obowiązków Natalii Pytlińskiej, która zasiliła dział newbusiness, należeć będzie głównie pozyskiwanie zleceń na działaniapublic relations dla nowego oddziału agencji w Pradze. Pytlińskarozpoczęła pracę zawodową w agencji promocyjno-reklamowej Remika.Następnie podjęła współpracę z Domem Wydawniczym Krajowej IzbyGospodarczej, gdzie między innymi zdobywała doświadczenie wewspółpracy z klientami zagranicznymi.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day