Jak informuje Burda Media Polska, Renata Wilczyńska w nowej roli - head of people & culture - będzie odpowiadać za strategiczne obszary związane z HR takie jak: rekrutacja, rozwój pracowników, employer branding oraz doradztwo dla kadry zarządzającej w zakresie polityki personalnej.
– Renata znakomicie łączy strategiczne myślenie z otwartością na ludzi, co jest kluczowe dla naszej organizacji. Z powodzeniem wnosi do zespołu zarządzającego kompetencje z obszaru People & Culture, które są szczególnie ważne w ramach realizowanej przez nas transformacji biznesu – mówi Maciej Klepacki, prezes zarządu Burda Media Polska.
Renata Wilczyńska jest związana z Burda Media Polska od listopada 2021 roku. Początkowo pełniła funkcję People & Culture Managera, a od stycznia 2024 objęła rolę Interim HR Team leadera i wspierała kluczowe funkcje biznesowe firmy. Jest specjalistką z obszaru HR z 15-letnim doświadczeniem, które zdobywała m.in. w: Iron Mountain Polska sp. z o.o. (usługi B2B), Gedeon Richter Polska (farmacja), czy Netia S.A. i Polkomtel sp. z o.o. (telekomunikacja & media).

Do zadań Renaty Wilczyńskiej należą działania HR, w tym rozwój pracowników, wynagrodzenia i benefity (C&B), budowanie i transformację kultury organizacyjnej, digitalizację procesów HR oraz rekrutację.
Burda Media Polska jest wydawcą takich tytułów prasowych i portali internetowych jak m.in.: “ELLE”, “ELLE Decoration”, “Glamour”, “VIVA!”, Elle.pl, Glamour.pl, National-geographic.pl, Wizaz.pl, Polki.pl, Kobieta.pl, Party.pl, Viva.pl, Gotujmy.pl, Niania.pl. Burda Media Polska jest także większościowym udziałowcem jednej z największych internetowych drogerii kosmetycznych Cocolita.pl.










