SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany w dziale sprzedaży Internet Media Services

W ramach istniejącego w Internet Media Services działu sprzedażywyodrębniono samodzielną sekcję odpowiedzialną za rozwój usług wzakresie videomarketingu.

Nowym działem kierować będzie Kinga Zabłocka, obsługą klientówzajmie się Katarzyna Hryc, dotychczasowy Media Manager w dzialesprzedaży.

Zabłocka z IMSem związana jest od 3 lat, wcześniej pracowałajako Media Partner, sprzedając czas antenowy w galeriachhandlowych, przez ostatni rok zarządzała działem sprzedaży. Jestabsolwentką Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej.

Szefem kreacji i produkcji kontentu video został Piotr Chałupko,wcześniej pracujący w firmie teleinformatycznej ATM S.A.

Decyzję o reorganizacji podjęto w związku z dynamicznie rosnącymzapotrzebowaniem rynku na nowe medium.

W listopadzie planowane jest wzmocnienie personalne nowopowstałego działu.

Dołącz do dyskusji: Zmiany w dziale sprzedaży Internet Media Services

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl