SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zmiany w dziale sprzedaży Internet Media Services

W ramach istniejącego w Internet Media Services działu sprzedaży wyodrębniono samodzielną sekcję odpowiedzialną za rozwój usług w zakresie videomarketingu.

Nowym działem kierować będzie Kinga Zabłocka, obsługą klientów zajmie się Katarzyna Hryc, dotychczasowy Media Manager w dziale sprzedaży.

Zabłocka z IMSem związana jest od 3 lat, wcześniej pracowała jako Media Partner, sprzedając czas antenowy w galeriach handlowych, przez ostatni rok zarządzała działem sprzedaży. Jest absolwentką Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej.

Szefem kreacji i produkcji kontentu video został Piotr Chałupko, wcześniej pracujący w firmie teleinformatycznej ATM S.A.

Decyzję o reorganizacji podjęto w związku z dynamicznie rosnącym zapotrzebowaniem rynku na nowe medium.

W listopadzie planowane jest wzmocnienie personalne nowo powstałego działu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zmiany w dziale sprzedaży Internet Media Services

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl