SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany w Dzienniku Zachodnim

Marcin Cholewiński został pełniącym obowiązki dyrektora DziałuMarketingu 'Dziennika Zachodniego' (Polskapresse). Zastąpił na tymstanowisku Aleksandra Cierniaka, który sprawował tę funkcję odpoczątku 2006 roku.

Marcin Cholewiński awansował ze stanowiska głównego specjalistyw Dziale Marketingu "Dziennika Zachodniego", z którym związany jestod 2000 roku.

Aleksander Cierniak pracował w "Dzienniku Zachodnim" od 2003roku. Na chwilę obecną nie ujawnia dalszych planów zawodowych.

Tytułczerwiec- rynek dziennikówregionalnych

Wirtualnemedia.pl
20072006
ZKDPŚredni nakładjednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakładjednorazowySprzedaż ogółem
Dziennik Zachodni1264839571712729198314
Gazeta Pomorska1001688791510396789782
Express Ilustrowany69832554857383656636
Dziennik Bałtycki69911549647471655498
Głos Wielkopolski75394530124404331799
Dziennik Łódzki63357487406646848957
Gazeta Lubuska60759484376020047489
Dziennik Polski70305475338031151976
Głos-Dziennik Pomorza6153144385--
Echo Dnia49916381525807042721
Gazeta Wrocławska Słowo Polskie55907352405999139673
Gazeta Olsztyńska Dziennik Elbląski43532329574569733314
Nowa Trybuna Opolska44081321474398231646

Dołącz do dyskusji: Zmiany w Dzienniku Zachodnim

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl