Zmiany w Dzienniku Zachodnim

Marcin Cholewiński został pełniącym obowiązki dyrektora DziałuMarketingu 'Dziennika Zachodniego' (Polskapresse). Zastąpił na tymstanowisku Aleksandra Cierniaka, który sprawował tę funkcję odpoczątku 2006 roku.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Marcin Cholewiński awansował ze stanowiska głównego specjalistyw Dziale Marketingu "Dziennika Zachodniego", z którym związany jestod 2000 roku.

Aleksander Cierniak pracował w "Dzienniku Zachodnim" od 2003roku. Na chwilę obecną nie ujawnia dalszych planów zawodowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day