SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zmiany w firmie Dom Brokerski Neolit Media

Dom Brokerski Neolit Media Sp. z o.o. zapowiada istotne zmiany w organizacji oraz zarządzaniu firmą.

Zmiany, o jakich informuje Neolit Media, będą miały charakter długofalowy, a rozpoczną się w lipcu 2005r. Są one efektem przemyślanej strategii marketingowej, składającej się z dwóch etapów. W pierwszym stadium, głównym celem jest rozszerzenie świadomości i rozpoznawalności marki wśród klientów firmy oraz intensyfikacja współpracy z dotychczasowymi klientami w tym informowanie ich o nowych usługach wprowadzonych do oferty Neolit Media. W drugim stadium, Neolit Media zamierza utrwalić swój pozytywny wizerunek w oczach każdego pojedynczego odbiorcy reklamy.

Sposobem na efektywne osiągnięcie wyznaczonych celów jest realizacja trzech rodzajów działań.

"Reorganizacja naszej firmy jest efektem coraz bardziej konkurencyjnego rynku reklamy zewnętrznej", mówi prezes Neolit Media, Marcin Mielcarek. "Chcemy dołączyć do czołówki tego typu przedsiębiorstw w Polsce, przy okazji wzmacniając nasz wizerunek poprzez wskazywanie na absolutnie kompleksową obsługę każdego pojedynczego klienta. W osiągnięciu celu pomoże nam rozbudowanie zespołu pracowników, nieustanne poszerzanie oferty, wprowadzanie nowych rozwiązań komunikacyjnych oraz dalsza specjalizacja w świadczeniu niestandardowych usług w outdoorze", dodaje Mielcarek.

Dom Brokerski Neolit Media Sp. z o.o. - działa na rynku polskim od 2001r. Oferowana sieć nośników reklamowych ma charakter ogólnopolski i obejmuje 29 aglomeracje miejskich w naszym kraju, w tym wszystkie miasta wojewódzkie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zmiany w firmie Dom Brokerski Neolit Media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl