Zmiany w Polskim Radiu

Krzysztof Michalski został przewodniczącym Kolegium ds. Radiowych Audycji Edukacyjnych w Polskim Radiu.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Zadaniem Kolegium jest opiniowanie koncepcji i form edukacyjnych audycji radiowych, objętych porozumieniem zawartym między Ministerstwem Edukacji Narodowej, a Polskim Radiem SA w dniu 21 kwietnia 1998 roku. Zgodnie z umową anteny Polskiego Radia SA opracowują ofertę programową korespondującą z bieżącymi planami oświatowymi MEN.

W 2007 roku audycje edukacyjne Polskiego Radia SA będą uwzględniały trzy priorytety wyznaczone przez MEN: edukacja wczesnoszkolna, w tym kwestia kształtowania pozytywnych cech charakteru ucznia, edukacja patriotyczna i obywatelska jako droga wspierania rozwoju moralnego, audycje odpowiadające potrzebom i oczekiwaniom odbiorców podejmujące trudne tematy jak np. wartość wykształcenia, znaczenia tradycji, relacje talent – pracowitość.

W skład Kolegium wchodzą przedstawiciele MEN i Polskiego Radia SA: Andrzej Urmański, Krystyna Wojda, dr Małgorzata Stępka (zastępca przewodniczącego), Lesław Dietrych, Krzysztof Warecki, Małgorzata Tułowiecka, Bożena Sarnowska, dr Krzysztof Górski oraz prof. Elżbieta Maria Putkiewicz.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu