SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany w Przekroju

Od września, na łamach Przekroju, pojawią się nowe rubryki

Jak już informowaliśmy spore zmiany zachodzą w tygodniku "Przekrój".  2 września, numerze 36, pojawiła się rubryka ekonomiczna. Prowadzi ją Tadeusz Mosz, autor magazynu ekonomicznego "Plus Minus", emitowanego w TVP 1. Nowa rubryka, zatytułowana "Biznes magazyn", poświęcona jest wydarzeniom gospodarczym i finansowym. Obejmuje felieton ekonomiczny, napisany lekko i dowcipnie ale z "twardymi" danymi ekonomicznymi. Oprócz felietonu, Tadeusz Mosz przygotowuje blok krótkich, opatrzonych komentarzem, informacji makroekonomicznych i ciekawostek gospodarczych oraz finansowe prognozy dotyczące inwestowania i indywidualnych decyzji finansowych. 

Nie jest to jedyna zmiana wprowadzona do Przekroju we wrześniu. Kolejne to: więcej tematyki politycznej, którą opiekuje się Wojciech Mazowiecki (dołączył do zespołu redakcyjnego w sierpniu br.), więcej miejsca dla wydarzeń krajowych i rubryka "Obyczaje" - dla materiałów socjologicznych, "podpatrujących" życie ludzi, do których kierowany jest Przekrój. Znika z łamów "Inspektor Gadżet". Zamiast tej rubryki pojawia się "Pop Moda".

Zmianom merytorycznym towarzyszą zmiany w layoucie, które przygotowali dyrektorzy artystyczni Elżbieta i Bogdan Żochowscy.

- Do wprowadzenia tych zmian zachęcili nas czytelnicy Przekroju, zarówno regularni, jak i sporadyczni, którzy wyrazili swoje opinie na badaniach fokusowych. Nowe propozycje mają poszerzyć tematykę pisma o zagadnienia ważne dla tych czytelników, którzy potrzebują lepiej rozumieć wydarzenia, jakie mają miejsce we współczesnym świecie - informuje Iwona Zabielska - Stadnik Dyrektor Promocji Tygodnika Przekrój.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zmiany w "Przekroju"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl