Zmiany w strukturze organizacyjnej PMPG

Roszady personalne na stanowiskach kierowniczych spółek wchodzących w skład grupy Platformy Mediowej Point Group.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Nowo pozyskane przez Grupę PMPG osoby, będą posiadały stały dostęp do informacji poufnych i kompetencje w zakresie podejmowania decyzji wywierających wpływ na rozwój Grupy PMPG - podano w komunikacie.

Grzegorz Skowron-Moszkowicz objął stanowisko Członka Zarządu ds. Strategii w AdMobile Sp. z o.o. Będzie odpowiedzialny za rozwój nowych rozwiązań w obszarze marketingu mobilnego oraz strategię rozwoju AdMobile. Przez ostatnie 2 lata pracował w firmie BOLS jako Product Group Manager na marce „Bols”, wcześniej przez 7 lat - w firmie British American Tobacco, ostatnio jako Brand Manager marki „KENT”.

Maciej Olejniczakowski awansując na stanowisko Członka Zarządu ds. Operacyjnych został odpowiedzialny za wdrożenie strategii i rozwój spółki AdMobile. Przez ostatnie 2 lata był Dyrektorem Zarządzającym AdMobile. Wcześniej pracował na stawisku Key Account Manager, w firmie  Telecom Media, która w czerwcu 2004 została sprzedana przez  Point Group Sp. z o.o. – dzisiejsza PMPG – do funduszu Inwestycyjnego BB Capital.

Matyldzie Szymalskiej pełniącej funkcję Dyrektora ds. Sprzedaży Mediów Drukowanych została powierzona odpowiedzialność za wdrożenie nowej strategii rozwoju działu, w tym także za procesy rekrutacyjne. Szymalska pracuje w Media Point Group od 4 lat. Wcześniej na stanowisku Managera.

Andrzej Gwiazda - objął stanowisko Dyrektora ds. Realizacji Produkcji w Media Point Group Sp. z o.o. w ramach nowego projektu telewizyjnego „Machina TV” . Jest odpowiedzialny za przygotowanie biblioteki kontentu do w/w projektu. Przez ostatnie 7 lat pracował w Grupie ITI dla TVN, gdzie pełnił funkcję Szefa Działu Realizacji.

Witold Zorski, który dołączył do firmy jako Dyrektor ds. Mediów Interaktywnych odpowiada obecnie za wyodrębnienie agencji interaktywnej ze struktur Platformy Mediowej Point Group S.A. Poprzednio pracował jako Project Manager w firmie Arc Worldwide Polska (Grupa Leo Burnett), gdzie odpowiadał za zarządzanie projektami interaktywnymi dla takich firm jak: Philip Morris Polska, LG Electronics, Lockheed Martin.

Tatiana Matwijów - HR Manager objęła odpowiedzialność za całokształt procesów personalnych. Jej zadaniem będzie zbudowanie działu obsługującego wszystkie spółki grupy, która w najbliższym czasie planuje znaczący wzrost zatrudnienia, w tym na stanowiskach strategicznych. Przez ostatnie 4 lata pracowała w firmie LU Polska (część koncernu Danone), gdzie jako Kierownik ds. Rozwoju i Szkoleń odpowiadała głównie za procesy szkoleniowe, rekrutacyjne, ocenę okresową i komunikację wewnętrzną.

Obecnie prowadzone są rekrutacje na kolejne stanowiska członków zarządu i rady nadzorczej.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"