SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Zobacz, cokolwiek chcesz zobaczyć” - odwrócone zwierzęta w kampanii Jeepa

„Zobacz cokolwiek chcesz zobaczyć” to nowa, nietypowa kampania samochodów Jeep. Za jej kreację odpowiada francuski oddział agencji Leo Burnett.

„Zobacz, cokolwiek chcesz zobaczyć” - odwrócone zwierzęta w kampanii Jeepa

Osią kampanii są wykonane na płótnie zdjęcia trzech zwierząt, przedstawiające kolejno: jelenia, żyrafę i słonia.

Napis „Zobacz, cokolwiek chcesz zobaczyć” w kształcie elipsy sugeruje, by odwrócić obraz do góry nogami. Po zrobieniu tego ukazuje się wizerunek zupełnie innego zwierzęcia.

Kreację kampanii przygotował francuski oddział agencji Leo Burnett.

 

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Zobacz, cokolwiek chcesz zobaczyć” - odwrócone zwierzęta w kampanii Jeepa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl