SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zofia Sanejko po 27 latach odchodzi z IPG Mediabrands

Zofia Sanejko, ostatnio chief commercial officer w IPG Mediabrands, grupie do której należą agencje UM, Initiative odchodzi z firmy. Była z nią związana od 1993 roku.

Zofia SanejkoZofia Sanejko

Sanejko z IPG związana jest od 1993 roku. Najpierw była dyrektorem buyingu agencji reklamowej McCann Erickson, a po utworzeniu w 1999 roku domu mediowego Universal McCann (obecnie UM) - na stanowisku członka zarządu spółki, a następnie wiceprezesa spółki.

Współtworzyła również pierwszą na polskim rynku grupę negocjacyjną Magna Global Polska i od samego początku jej funkcjonowania uczestniczyła w zarządzaniu tą spółką. Negocjowała kontrakty mediowe reprezentując największe budżety reklamowe na polskim rynku (m.in. dla nast. marek: L’Oreal, Coca-Cola, GM, GSK, Nestle, Benckiser, Polkomtel, Allegro, PKO Bank Polski , Media Saturn i wielu innych).

W połowie 2018 roku w zarządzie UM zastąpiła ją Anna Gruszka. Od tamtej pory Zofia Sanejko pozostawała na stanowisku chief commercial oficera.

Z naszych informacji wynika, że nie będzie powoływany jej następca w IPG. Zofia Sanejko nie odpowiedziała na nasze pytania dotyczące powodów odejścia z firmy i dalszych planów zawodowych.

Dołącz do dyskusji: Zofia Sanejko po 27 latach odchodzi z IPG Mediabrands

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Koleżanka
Zosiu, wiele zrobiłaś w ciągu tych 27 lat i jesteś niewątpliwie jedną z postaci, która budowała rynek reklamy w Polsce. To był piękny czas.
Dziękujemy i powodzenia w dalszych planach. Niech Ci się wiedzie!!!
odpowiedź
User
Gość X
Robią miejsce dla Lisickiego i Stanisławczyk.
odpowiedź
User
Fred
Teraz pewnie emerytura bo to już ten wiek.
odpowiedź