SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Żonka, Biedronka i Brzdące w kampanii Kontomierza

Pod hasłem "Kontomierz to wie!" ruszyła kampania reklamowa serwisu do zarządzania finansami osobistymi Kontomierz.pl, która przygotowana została przez agencję Artegence.

Celem akcji jest budowanie świadomości istnienia rynku usług zarządzania finansami osobistymi oraz jednocześnie wizerunku Kontomierza jako lidera innowacji na tym rynku. Akcja ma też za zadanie pozyskać nowych użytkowników serwisu.

Kampania realizowana będzie w dwóch etapach. Pierwszy ruszył 7 września br. i potrwa dwa tygodnie. W jego ramach reklamy Kontomierza pojawiły się w serwisach internetowych grupy Omnigence (do niej należy Kontomierz), m.in. na stronach Filmweb.pl i Gaminator.pl. W kreacji wykorzystano postacie Żonki, Biedronki i Brzdący, które zastanawiają się "Gdzie podziały się ich pieniądze?".

Drugi etap kampanii wystartuje w drugiej połowie września. W tej części wykorzystane zostaną reklamy Google AdWords oraz reklamy w serwisach internetowych zakupione w modelu CPA (Cost Per Action). Kreacje mają być podobne jak w pierwszym etapie.

Kampanię w całości przygotowała i zaplanowała agencja interaktywna Artegence, wchodząca w skład grupy Omnigence.

Kontomierz.pl ruszył oficjalnie w kwietniu br. Obecnie korzysta z niego 2023 zarejestrowanych użytkowników.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Żonka, Biedronka i Brzdące w kampanii Kontomierza

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl