SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zuza Krajewska i Oskar Zięta w kampanii Alfy Romeo

Fotografka Zuza Krajewska i projektant Oskar Zięta zostali ambasadorami kampanii wizerunkowej Alfa Romeo „Powered by emotions”, opowiadającej o sile emocji i prezentującej modele Giulia i Stelvio.

Article

„Powered by emotions" to pierwsza kampania wizerunkowa włoskiej marki na polskim rynku. Na jej potrzeby Zuza Krajewska i Oskar Zięta wzięli udział w filmach opowiadających o roli emocji w pracy twórczej.

– Do kampanii „Powered by emotions” poszukiwaliśmy bohaterów, dla których każdy nowy projekt jest początkiem nowej przygody. Zależało nam, żeby w ich DNA były siła i twórczość, a do działania napędzały ich emocje, pasja oraz dążenie do doskonałości – tak samo jak inżynierów oraz projektantów Alfy Romeo. Dlatego wybraliśmy bohaterów, których prace zachwycają, czasem onieśmielają, ale obok których na pewno nie można przejść obojętnie  – mówi Karolina Bryłka, marketing manager Alfa Romeo.

Filmy można oglądać na kanale YouTube polskiego oddziału Alfy Romeo.

Marketer nie ujawnia, z jakimi agencjami współpracował przy tej kampanii.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zuza Krajewska i Oskar Zięta w kampanii Alfy Romeo

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ariadna
Zięta - dożywotni zakładnik dmuchanego krzesła, na którym nawet nie da się wygodnie siedzieć.
Czy to jest właściwe skojarzenie z Alfą Romeo?
75 0
odpowiedź