Związek Firm PR ogłasza przewodniczących grup jurorów Złotych Spinaczy

W tym roku po raz 23. zostaną przyznane Złote Spinacze. Organizator konkursu, Związek Firm Public Relations, ogłosił nazwiska przewodniczących grup jurorskich.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Związek Firm PR ogłasza przewodniczących grup jurorów Złotych Spinaczy

Przewodniczącą jury Złotych Spinaczy w tym roku jest Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektorka komunikacji korporacyjnej oraz rzeczniczka prasowa Nationale-Nederlanden.

Pracami poszczególnych grup jurorskich kierować będą:

Justyna Szafraniec, head of communications, Generali Poland;

Grzegorz Szczepanski, CEO, Burson Poland;

Przemysław Mitraszewski, managing partner, Lighthouse Polska;

Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. korporacyjnych, Jeronimo Martins Polska;

Malgorzata Mejer, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Europie Centralnej, Procter & Gamble;

Anna Cywińska, dyrektor działu korporacyjnego i komunikacji Grupa spółek Danone w Polsce oraz prezes Fundacji Nutricia Polska;

Konrad Kruczkowski, wiceprezes ds. marketingu i komunikacji w Stowarzyszeniu Wiosna;

Małgorzata Rybak-Dowżyk, corporate communication & ESG department director, T-Mobile Polska.

Obecnie trwa drugi etap przyjmowania zgłoszeń do konkursu Złote Spinacze, który potrwa do 4 września.

Złote Spinacze to konkurs mający na celu podnoszenie standardów w branży public relations w Polsce. Poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnych projektów PR, Związek Firm Public Relations wspiera profesjonalizm oraz edukację biznesową na temat znaczenia PR dla funkcjonowania firm, instytucji oraz organizacji.

W konkursie Złote Spinacze mogą wziąć udział wszystkie podmioty realizujące kampanie, inicjatywy, programy oraz projekty public relations w Polsce.

Prace konkursowe oceniane będą przez ponad 140-osobowe jury, w skład którego wchodzą przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, praktycy oraz eksperci branży PR i mediów w Polsce, a także autorytety środowiska akademickiego.

Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem medialnym konkursu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu