SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Związek Firm Public Relations dołącza do projektu Global Women in PR

Związek Firm Public Relations wspiera globalne stowarzyszenie Global Women in PR, którego start nastąpił podczas tegorocznej konferencji ICCO w Mediolanie w dniach 8-9 października br.

Global Women in PR (GWPR) łączy niezależne grupy kobiet pracujących w branży PR. Stowarzyszenie zostało utworzone, aby działać jako organizacja, umożliwiająca kobietom z branży PR na całym świecie nawiązanie wzajemnych relacji. Organizacja ma na celu stworzenie prężnej grupy ekspertek, które będą mogły dzielić się swoimi pomysłami, doświadczeniami, ale także prowadzenie kampanii na rzecz kobiet pracujących w tej branży. Stowarzyszenie chce odnosić się do ważnych i istotnych problemów kobiet w PR.

Związek Firm Public Relations zdecydował się wespreż inicjatywę GWPR. - Jesteśmy jedyną organizacją pracodawców w Polsce zrzeszająca profesjonalne firmy PR, w których łącznie pracuje ponad tysiąc konsultantów, a zdecydowana większość z nich to właśnie kobiety. Dlatego bardzo się cieszę, że jako jedni z pierwszych rynków poza UK, będziemy mogli aktywnie wspierać globalną inicjatywę. Wierzę, że dzięki podobnym akcjom nasza branża będzie jeszcze lepszym miejscem rozwoju zawodowego dla kobiet - uzasadnia tę decyzję Norbert Ofmański, prezes zarządu ZFPR.

- Powszechnie zgłaszane różnice płac i brak kobiet na salach konferencyjnych są dwoma głównymi kwestiami, które nie ograniczają się do branży PR w Wielkiej Brytanii, ale wpływają na tych, którzy pracują w PR na całym świecie. Dajemy możliwość dialogu kobiet w pozbawionym rywalizacji środowisku. WPR oferuje również swoim członkom szansę kształtowania przyszłości branży i mentoringu na rzecz kolejnych pokoleń. Chcemy, aby nasz projekt z Wielkiej Brytanii był wdrażany na całym świecie, poczyniłyśmy już pierwsze kroki aby tak się stało - opisują Angela Oakes i Susan Hardwick, szefowe stowarzyszenia WPR - Women in PR w Wielkiej Brytanii.
 
Uruchomienie GWPR jest wspierane przez Business Wire (spółka Berkshire Hathaway), a jej głównym sponsorem jest WPR.

Dołącz do dyskusji: Związek Firm Public Relations dołącza do projektu Global Women in PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl