ZFPR tymczasowo zamyka platformę przetargową

Związek Firm Public Relations zamknął platformę przetargową, obecnie prowadzi audyt rozwiązania w związku z postępowaniem UOKiK wobec Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
ZFPR tymczasowo zamyka platformę przetargową

- Platforma przetargowa ZFPR została zamknięta ze względu na swoje ograniczenia technologiczne. Jednocześnie, w związku z koniecznością opracowania nowego narzędzia promującego standardy przetargowe, a także w związku z powzięciem wiedzy o postępowaniu UOKiK względem SAR, Związek zdecydował się przeprowadzić audyt prawny wykorzystywanej wcześniej platformy. W ramach tych działań ZFPR dąży do wytyczenia ram dla nowego systemu, a na dalszym etapie rozpocznie prace nad nowym rozwiązaniem, uwzględniającym wypracowane rekomendacje - czytamy w oświadczeniu przesłanym portalowi Wirtualnemedia.pl przez ZFPR.

Grzegorz Szczepański, prezes ZFPR, w rozmowie z Wirtualnemedia.pl podkreśla, że zamknięcie platformy przetargowej ma charakter tymczasowy i jest związane m.in. z wygaśnięciem hostingu.

UOKiK prowadzi postępowanie przeciwko SAR

Pod koniec ubiegłego roku Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów rozpoczął postępowanie przeciw Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. Organizacji zarzucono, że namawiała agencje brandingowe do rezygnacji z niektórych przetargów oraz organizowała wymianę informacji mogącą ograniczać konkurencję.

Chodzi o specjalną platformę internetową, na której agencje marketingowe zamieszczały informacje, w jakich przetargach zamierzają wziąć udział, a w przypadku zgłoszenia na platformie przetargowej tego samego przetargu przez kilka agencji, SAR łączył je do wspólnego „pokoju przetargowego”.

https://www.wirtualnemedia.pl/uokik-wszczal-postepowanie-przeciw-stowarzyszenie-komunikacji-marketingowej-sar,7170792853935745a

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style