SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zwolnienia w agencji Fallon

Agencja reklamowa Fallon zwolniła 18 swoich pracowników.

Z pracą pożegnało się 9 procent z 200 pracowników zatrudnionych w głównej siedzibie agencji w Minneapolis.

"Nawet pomimo naszych ostatnich sukcesów biznesowych, uznaliśmy za konieczne zmniejszenie zatrudnienia o 18 osób na skutek wycofania budżetów przez naszych obecnych klientów" - czytamy w oficjalnym oświadczeniu Fallon.

Cięcia etatów w agencji następują tuż po zatrudnieniu przez nią Darrena Spillera jako dyrektora kreatywnego. Pod koniec czerwca zastąpi on na tym stanowisku Ala Kelly'ego i będzie współpracował z dyrektorem wykonawczym Fallon Chrisem Fosterem.

Wcześniej Spiller był przez 14 lat regionalnym dyrektorem kreatywnym w agencji Publicis Mojo w Melbourne, gdzie pracował przy kampaniach takich marek jak Nestle, Nike, Toyota, McDonald's i Hertz.

źródło: Adweek

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zwolnienia w agencji Fallon

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl