SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zwycięskie polaczenie Wrigley z Joyco

1 kwietnia 2004, Wrigley Company, światowy lider w sprzedaży gumy do żucia, sfinalizował proces włączania w swe struktury Joyco Group

Transakcja miała charakter globalny i objęła m.in. Chiny, Indie, Hiszpanię, Francję, Włochy oraz Polskę, a jej wartość wyniosła 215 mln Euro. Grupa Joyco specjalizuje się w produkcji innowacyjnych słodyczy dla dzieci i młodzieży takich marek, jak Boomer, Solano czy Pim Pom. Jest również właścicielem firmy Cafosa, produkującej bazę gumową. Przejęcie grupy Joyco stanowi kolejny etap realizacji wieloletniej strategii rozwoju Wrigley - umożliwia jej rozszerzenie grona odbiorców, a także wkroczenie do nowego segmentu rynku słodyczy.

"Cieszymy się, że ludzie, marki i wiedza Joyco znajdą się w zespole Wrigley. Łączymy nasze siły, by wprowadzać nowe pomysły na rynku słodyczy, zaspokajać potrzeby naszych klientów i nadal wplatać marki firmy Wrigley w strukturę codziennego życia na całym świecie." - mówi Peter Hempstead, Senior Vice President - Worldwide Strategy and New Business of Wrigley.

Wrigley jest liderem w sprzedaży gum do żucia oraz wiodącym producentem na rynku słodyczy, którego sprzedaż w skali światowej przekracza 3 miliardy USD. Produkty Wrigley oferowane są na rynkach ponad 150 krajów. Wśród marek sygnowanych przez firmę, których część jest dostępna od ponad 100 lat, są takie produkty jak: Wrigley's Spearmint, Doublemint i Juicy Fruit, Orbit, Winterfresh, Airwaves, Hubba Bubba czy nowe Orbit Drops.

W Polsce firma Wrigley działa od 1992 roku i jest liderem na rynku gum do żucia. Od 1996 posiada własną fabrykę w Poznaniu. Obecnie Wrigley zatrudnia w Polsce 570 osób. Globalne przejęcie Joyco Group pozwoli firmie Wrigley poszerzyć swą ofertę w kategorii słodyczy o marki: Solano, Boomer oraz Pim Pom. Potencjał Cafosy pomoże natomiast wzmocnić pozycję Wrigley'a na światowym rynku wytwórców bazy gumowej.

Połączenie Wrigley'a i Joyco - dwóch firm, które uzupełniają się w wielu dziedzinach, było możliwe dlatego, że obie firmy prezentują podobne wartości i ideały. "Jesteśmy przekonani, że umiejętności pracowników, nowoczesne technologie, sprawdzone marki i sieć dystrybucji Joyco pomoże nam szybciej osiągnąć założone cele, związane z rozszerzeniem udziału firmy Wrigley w powiększającym się rynku słodyczy." - mówi Ron Waters, Chief Operating Officer of Wrigley.

Dołącz do dyskusji: Zwycięskie polaczenie Wrigley z Joyco

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl