SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Życie nie jest czarne i białe. Tylko kawa tak" w reklamie Tchibo Black&White

Ruszyła digitalowa kampania wizerunkowa Tchibo Black&White. Akcję przygotowała agencja Plej, ze wsparciem Melting Pot i Shootme.

Article

Idea kreatywna i hasło kampanii brzmią "Life isn’t black and white. Only coffee is". Ponad 60-sekundowy film prezentuje sytuacje, których kontekst nie jest oczywisty do ustalenia.

Komunikacja kierowana jest głównie do młodzieży. Niektóre ujęcia wykonano polaroidem.

Spot emitowany jest w social mediach oraz serwisach VOD. Kampania potrwa do końca września.

Za koncept kreatywny i realizację spotów odpowiada agencja Plej ze wsparciem strategicznym Melting Pot oraz domem produkcyjnym Shootme. Spot wyreżyserowali Natalia Jakubowska i Łukasz Gronowski z Shootme.

Agencja Plej zajmuje się obsługą w digitalu i social mediach marki kawy Tchibo Black&White od kwietnia tego roku, w wyniku wygranego przetargu

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Życie nie jest czarne i białe. Tylko kawa tak" w reklamie Tchibo Black&White

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl