"Życie nie jest czarne i białe. Tylko kawa tak" w reklamie Tchibo Black&White

Ruszyła digitalowa kampania wizerunkowa Tchibo Black&White. Akcję przygotowała agencja Plej, ze wsparciem Melting Pot i Shootme.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Idea kreatywna i hasło kampanii brzmią "Life isn’t black and white. Only coffee is". Ponad 60-sekundowy film prezentuje sytuacje, których kontekst nie jest oczywisty do ustalenia.

Komunikacja kierowana jest głównie do młodzieży. Niektóre ujęcia wykonano polaroidem.

Spot emitowany jest w social mediach oraz serwisach VOD. Kampania potrwa do końca września.

Za koncept kreatywny i realizację spotów odpowiada agencja Plej ze wsparciem strategicznym Melting Pot oraz domem produkcyjnym Shootme. Spot wyreżyserowali Natalia Jakubowska i Łukasz Gronowski z Shootme.

Agencja Plej zajmuje się obsługą w digitalu i social mediach marki kawy Tchibo Black&White od kwietnia tego roku, w wyniku wygranego przetargu

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta