"Życie Warszawy" z dziennikami Polskapresse

Od 21 kwietnia w sprzedaży będzie kolekcja bajek dla dzieci na VCD 'Dobranocki wszech czasów'.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Do pięciu dzienników regionalnych Polskapresse (Dziennik Bałtycki, Dziennik Zachodni, Gazeta Krakowska, Słowo Polskie Gazeta Wrocławska, Express Ilustrowany) i jednego powiązanego kapitałowo (Gazeta Poznańska) oraz "Życia Warszawy" dołączana będzie kolekcja bajek dla dzieci na VCD ”Dobranocki wszech czasów”.

Kolekcja składa się z 12 płyt, a na każdej umieszczone są różne bajki. Wszystkie gazety korzystają z tych samych okładek.Kolekcję rozpoczyna „Miś Uszatek”, który zostanie dołączony w piątek 21 kwietnia br. do Słowa Polskiego Gazety Wrocławskiej i Życia Warszawy. Dziennik Bałtycki, Dziennik Zachodni, Express Ilustrowany oraz Gazeta Poznańska rozpoczynają kolekcję od soboty 22 kwietnia br. Gazeta Krakowska rozpoczyna serię bajką „Kot Filemon i przyjaciele” od piątku 28 kwietnia br.

W Polskapress kolekcję wspierają kampanie promocyjne realizowane przez poszczególne ośrodki na łamach gazet, w regionalnych i lokalnych stacjach radiowych, regionalnych ośrodkach TVP3 oraz poprzez plakaty i ulotki. Każda z płyt kosztuje 3,5 zł plus cena dziennika, w którym się ukazuje. Można kupić także samą gazetę w zwykłej cenie.

W "Życiu Warszawy" cena gazety wraz z płytą nie zmieni się i wyniesie 1,50 zł. Kolejne bajki będą sprzedawane z częścią nakładu „Życia Warszawy” (sprzedaż opcjonalna), z podniesioną ceną.

W kolejne tygodnie będzie można kupić następne bajki z serii „Dobranocki wszech czasów”:

-         „Kot Filemon”

-         „Miś Colargol”

-         „Huckleberry Finn”

-         „Koziołek Matołek”

-         „Pomysłowy Dobromir”

-         „Krecik i przyjaciele”

-         „Kot Leopold”

-         „Makowa panienka”

-         „Lucy Luke”

-         „Wilk i zając”

-         „Żwirek i Muchomorek”.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu