"Żyj Mini" - nowa aplikacja dla fanów marki Mini

Marka Mini przygotowała aplikację "Żyj Mini" dla posiadaczy iPhone’ów oraz smartfonów z systemem Android. Aplikacja wykorzystuje rozwiązanie augmented reality AR+.

km
km
Udostępnij artykuł:

Zadaniem użytkowników jest "zapolowanie", czyli odnalezienie logo Mini i skierowanie na logotyp obiektywu aparatu. Skuteczne zdekodowanie prowadzi do odtworzenia jednego ze spotów reklamowych Mini, używanych w kampaniach marki na całym świecie.

grafika

Aplikacja zawiera interaktywny katalog modeli, wersji silnikowych i wyposażenia, umożliwiając konfigurację własnego Mini oraz podzielenie się wyborem ze znajomymi poprzez Facebook.

Zainteresowani umówieniem się na jazdę próbną mogą skorzystać z formularza kontaktowego lub, dzięki funkcji geolokalizacji, sprawdzić, gdzie znajduje się najbliższy salon marki Mini.

grafika

Dzięki integracji z usługą Push oraz wymiennymi ekranami pokazującymi się podczas uruchamiania aplikacji, producent może prowadzić komunikację z osobami, które już pobrały aplikację, informując je o bieżących wydarzeniach związanych z marką Mini lub o nowościach w ofercie.

Aplikację można pobrać z tej strony.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu