Zysk Point Group wzrósł o 377 proc.

Point Group miała 11,57 mln zł zysku netto w I kw. 2009 r., wzrosto 377,0 proc. r/r.

masz / isb
masz / isb
Udostępnij artykuł:

Platforma Mediowa Point Group miała 11,57 mln złskonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostkidominującej w I kw. 2009 roku wobec 2,42 mln zł zysku rokwcześniej, podała spółka w raporcie kwartalnym.

Zysk brutto ze sprzedaży wyniósł 5,60 mln zł wobec 8,57 mln złzysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody wyniosły 16,42 mln zł wobec 13,36 mlnzł rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym, w I kw. 2009 roku spółka miała 7,83 mlnzł zysku netto wobec 1,06 mln zł zysku rok wcześniej.

- Biorąc pod uwagę spowolnienie gospodarcze i sezonowość wbranży mediów i reklamy, która powoduje, że wyniki pierwszegokwartału zazwyczaj są niższe niż wyniki w kolejnych okresach - naszczas zainwestowaliśmy w pozyskanie znaczących kontraktów,pozwalających nam na kontynuację wzrostów. Dywersyfikacja portfelausług pozwala nam spadek przychodów w jednym segmencierekompensować wzrostem w innym - komentuje wyniki prezes PlatformyMediowej Point Group, Michał M. Lisiecki.

Do prognoz z początku 2008 r. spółka odniesie się po zamknięciuI półrocza 2009 r. "Na razie wyniki nie uzasadniają korygowaniaprognozy. Po pierwszym kwartale zysk netto przekroczył 30 proc.prognozowanego wyniku, zmieniła się natomiast jego struktura. W tejchwili bacznie śledzimy sygnały z rynku" - podkreśla Lisiecki. Jegozdaniem, 40-proc. wzrost sprzedaży jest możliwy dzięki pozyskanym wpierwszym kwartale kontraktom oraz rozpoczętej optymalizacjikosztów w ramach Grupy Kapitałowej PMPG SA i ograniczeniu kosztówogólnego zarządu.

masz / isb
Autor artykułu:
masz / isb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"