SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zysk Point Group wzrósł o 377 proc.

Point Group miała 11,57 mln zł zysku netto w I kw. 2009 r., wzrosto 377,0 proc. r/r.

Platforma Mediowa Point Group miała 11,57 mln złskonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostkidominującej w I kw. 2009 roku wobec 2,42 mln zł zysku rokwcześniej, podała spółka w raporcie kwartalnym.

Zysk brutto ze sprzedaży wyniósł 5,60 mln zł wobec 8,57 mln złzysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody wyniosły 16,42 mln zł wobec 13,36 mlnzł rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym, w I kw. 2009 roku spółka miała 7,83 mlnzł zysku netto wobec 1,06 mln zł zysku rok wcześniej.

- Biorąc pod uwagę spowolnienie gospodarcze i sezonowość wbranży mediów i reklamy, która powoduje, że wyniki pierwszegokwartału zazwyczaj są niższe niż wyniki w kolejnych okresach - naszczas zainwestowaliśmy w pozyskanie znaczących kontraktów,pozwalających nam na kontynuację wzrostów. Dywersyfikacja portfelausług pozwala nam spadek przychodów w jednym segmencierekompensować wzrostem w innym - komentuje wyniki prezes PlatformyMediowej Point Group, Michał M. Lisiecki.

Do prognoz z początku 2008 r. spółka odniesie się po zamknięciuI półrocza 2009 r. "Na razie wyniki nie uzasadniają korygowaniaprognozy. Po pierwszym kwartale zysk netto przekroczył 30 proc.prognozowanego wyniku, zmieniła się natomiast jego struktura. W tejchwili bacznie śledzimy sygnały z rynku" - podkreśla Lisiecki. Jegozdaniem, 40-proc. wzrost sprzedaży jest możliwy dzięki pozyskanym wpierwszym kwartale kontraktom oraz rozpoczętej optymalizacjikosztów w ramach Grupy Kapitałowej PMPG SA i ograniczeniu kosztówogólnego zarządu.

Dołącz do dyskusji: Zysk Point Group wzrósł o 377 proc.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl