SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zyskuje Twist, traci Popcorn i Dziewczyna

Marzec 2007: Większość miesięczników skierowanych do młodzieży zanotowała spadek sprzedaży.

Miesięcznik ”Twist” (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w marcu 2007 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 157 339 egz. (wzrost o 11 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2006) - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy na temat sprzedaży miesięczników młodzieżowych opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasował się ”Popcorn” (Axel Springer Polska) z wynikiem 121 646 egz. (spadek o ponad 41 proc.) a na trzecim ‘Dziewczyna’ (Axel Springer Polska) ze średnią sprzedażą 110 644 egz.(spadek o 15,4 proc.).

marzec

2007 2006
ZKDP Sprzedaż ogólem
Twist 157339 142423
Popcorn 121646 171059
Dziewczyna 110644 127298
Fun Club 99103 122520
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 71931 58468

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" wszystkie miesięczniki odnotowały spadek sprzedaży.

2007

marzec luty
ZKDP Sprzedaż ogólem
Twist 157339 157902
Dziewczyna 121646 124247
Popcorn 110644 132124
Fun Club 99103 107610
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 71931 80880

Podobne informacje - marcowe dane ZKDP:

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zyskuje Twist, traci Popcorn i Dziewczyna

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl