SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Żywiec z McCann-Erickson

Agencja McCann-Erickson wygrała przetarg na obsługę reklamową marki Żywiec

Agencja McCann-Erickson wygrała przetarg na obsługę reklamową marki Żywiec wchodzącej w skład portfela marek Grupy Żywiec S.A. W przetargu ogłoszonym w lutym wzięły udział trzy agencje reklamowe: McCann-Erickson, Grey i Lowe Lintas, do drugiej tury zaproszono dwie pierwsze firmy. Ich zadaniem było opracowanie strategii i przygotowanie propozycji kreacji do kampanii odświeżenia wizerunku tej najbardziej znanej polskiej marki piwa.

Tym samym agencja McCann-Erickson wygrała budżet marketingowy na obsługę reklamową marki Żywiec. Celem tegorocznych działań komunikacyjnych jest wzmocnienie pozycji Żywca na rynku piwa i pozyskanie nowych grup konsumentów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Żywiec z McCann-Erickson

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl