Assistance domowe z największym potencjałem

Z badania przeprowadzonego przez Mondial Assistance wynika [1], że w 2017 roku ponad 2,5 mln, czyli aż 14 proc. zdarzeń losowych dotyczyło awarii domowych. Były to najczęstsze usterki, które przytrafiały się Polakom. Statystyki dobrze oddają potencjał usług assistance domowego w Polsce. - Wykorzystywanie assistance domowego rośnie z roku na rok. Na przestrzeni ostatnich czterech lat o ponad 33 proc. wzrosła liczba osób, które skorzystały z tego rodzaju usługi. Z naszych danych wynika, że w 2017 roku 21 proc. osób podczas awarii w domu sięgnęło po pomoc fachowca, którego ma w ramach pakietu assistance dołączonego do produktu ubezpieczeniowego czy bankowego - mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance. Najczęstsze awarie sprzętu RTV i AGD Największym powodzeniem wśród osób posiadających assistance domowe cieszą się usługi specjalistów naprawiających sprzęt gospodarstwa domowego, radiowo-telewizyjny i komputerowy. Naprawa taka może odbyć się na miejscu lub w serwisie. Asystor gwarantuje również transport popsutych urządzeń do serwisu i z powrotem do domu klienta. - W 2017 roku najwięcej osób dzwoniących do naszego Centrum Operacyjnego potrzebowało pomocy w związku z awarią RTV/AGD (69 proc. zgłoszeń), zalaniem (22 proc.) oraz awarią  komputera (5 proc.). W razie potrzeby, np. wystąpienia pożaru w ramach usług assistance domowego można liczyć również na zabezpieczenie mieszkania i mienia, jego transport oraz tymczasowe zakwaterowanie – dodaje Piotr Ruszowski. Kompleksowe pakiety Zakres oferowanych usług assistance domowego jest systematycznie powiększany. Należy pamiętać, że assistance domowe to również pomoc ekipy sprzątającej po awarii lub szkodzie, a także rezerwacji stolika w restauracji czy biletów do teatru (Concierge). - Assistance domowe to także pomoc w sytuacji kryzysowej w organizacji codziennych czynnościach takich jak organizacja opieki nad dziećmi, organizacja opieki nad osobami po hospitalizacji, starszymi i niesamodzielnymi, a także zwierzętami domowymi – mówi Piotr Ruszowski. Pakiety assistance domowego tworzone są w odpowiedzi na zapotrzebowanie klientów, którzy w momencie awarii lub nieszczęśliwego wypadku w domu oczekują wsparcia, takiego jak pokrycie kosztów oraz umówienie interwencji różnych specjalistów, np. hydraulika, elektryka, ślusarza w trybie assistance, czyli 7 dni w tygodniu, przez całą dobę.   [1] Badanie zostało zrealizowane na zlecenie Mondial Assistance przez Ipsos Polska w dniach 9.01. – 11.02.2018 roku. Metoda realizacji badania to wywiady ilościowe przeprowadzone techniką CATI. Uwzględniono ogólnopolską próbę miejską reprezentatywną ze względu na płeć, wiek i wielkość miejscowości (N = 1700). Badanie zrealizowano siódmy raz z rzędu według tych samych parametrów badawczych, będące źródłem wiedzy na temat trendów i tendencji dla usług assistance na rynku finansowym. Mondial Assistance press box

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"