Awanse w strategii i kreacji Saatchi & Saatchi

Cztery osoby awansowały w agencji Saatchi & Saatchi: dwie wdziale strategii i dwie w dziale kreacji.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Magdalena Kaczmarska oraz Krzysztof Miazek, którzy dotychczaszajmowali stanowiska strategic plannerów, awansowali na stanowiskasenior strategic plannerów. Magdalena Kaczmarska ma 5-letniedoświadczenie w pracy w działach strategii sieciowych agencjireklamowych, z czego ostatnie półtora roku w Saatchi & Saatchi.Krzysztof Miazek pracuje w Saatchi & Saatchi od 2,5 roku.Obydwoje zajmują się planowaniem strategicznym dla kluczowychklientów agencji.

W dziale kreacji awansowani zostali: Bożena Ślaga oraz RadosławKotapka, którzy tworzą jeden team kreatywny. Bożena Ślaga zestanowiska art directora została awansowana na stanowisko seniorart directora natomiast Radosław Kotapka ze stanowiska copywriteraawansował na stanowisko senior copywritera. W branży reklamowejpracują ponad 7 lat, z czego 4 lata w agencji Saatchi &Saatchi.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji