Oferta skierowana jest do wszystkich wydawców prasy. Przedprzystąpieniem do współpracy Axel Springer Polska proponuje audytaktualnego systemu dystrybucji klienta. Po jego zbadaniu firmaprzedstawia całościową ofertę obejmującą analizy prognoz sprzedaży,prognozy nakładu, dyspozycję nakładem i kompleksową logistykę. AxelSpringer Polska oferuje również przejęcie rozliczeń i windykacjinależności, zarządzanie promocjami w POS i pełną obsługęprenumeraty.
- Na dojrzałych rynkach prasowych praktyka zlecania usługdystrybucyjnych zewnętrznym podmiotom jest dość powszechna - mówiRafał Kamiński, dyrektor dystrybucji w Axel SpringerPolska. - Wydawcy, szczególnie średnie i małe wydawnictwa,dążą do ograniczenia kosztów, dlatego zlecają dystrybucjępośrednikom. Axel Springer Polska dysponuje wieloletnimdoświadczeniem i unikalnym know-how, dlatego nasza oferta idealnietrafia w oczekiwania rynku.

Oferta dotyczy kompleksowej dystrybucji tytułów prasowych,kolekcji wydawniczych i wydań specjalnych. Dostępna jest odwrześnia, a za jej sprzedaż odpowiada Dział Dystrybucji AxelSpringer Polska. Koordynatorem projektu jest AgnieszkaSalicka, kierownik sekcji promocji.











