PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Cena, koszty utrzymania i bezpieczeństwo najważniejsze przy zakupie mieszkania
Louise Ainsworth mianowana CEO Kantar Media w regionie EMEA
We Francji wydano ostrzeżenie przed quizem preferencji politycznych IDRLabs
Koniec marki Saturn, jej sklepy zmienią się w MediaMarkt
Trzy czwarte polskich internautów korzysta z omnicommerce
KRRiT zaprezentuje założenia do alternatywnego badania mediów. Prezentacja 25 maja
40 proc. Polaków nie słyszało o RODO, wg 30 proc. firmy dobrze chronią dane klientów
Paryż najatrakcyjniejszym miastem na świecie, Warszawa awansowała na miejsce 36.
Polacy chcą, by sklepy dostarczały nie tylko produktów, ale i inspiracji
Co dziesiąte konto na polskim Netflixie może być pirackie
9 na 10 Polaków pozytywnie ocenia przepisy RODO
Kiedy słupki falują, tracimy jako społeczeństwo - czyli o rozbieżnościach w sondażach (opinie)
Browary: warianty bez alkoholu nie są reakcją na ograniczenia reklam piwa w telewizji. Wrócą spoty „z przymrużeniem oka”?
16 proc. Polaków kupuje produkty spożywcze w internecie, najczęściej napoje i alkohol
RMF, Polsat, Kantar Media, TV Republika, Agora i Exatel wśród uczestników dialogu z KRRiT o nowym badaniu
Mark Zuckerberg - bezbłędny cyborg czy zagubiony lider? (opinie)
Nielsen chce badać telewizję w nowym badaniu KRRiT. „Skorzystaliśmy z zaproszenia”
Co czwarty weekendowy pracownik krytykuje niedziele bez handlu
69 proc. polskich internautów nie słyszało o RODO, tylko 15 proc. nie obawia się o swoje dane w sieci
Netflix i serwisy VoD bez barier transgranicznych. „Poważne zaburzenia przez specyfikę licencyjną”
W weekendy Polacy porzucają komputery na rzecz urządzeń mobilnych
Mercedes-Benz Bank i Cisco Poland najlepszymi miejscami pracy w Polsce
Facebook przegrywa w walce o zaufanie Amerykanów z Amazonem, Google i Microsoftem
Sprawa Cambridge Analytica nie zatopi Facebooka, ale potrzebna regulacja mediów społecznościowych
Dwadzieścia redakcji we Francji wykorzysta nowy system liczenia manifestantów
Nielegalne pozyskanie danych użytkowników Facebooka. „Przejściowe problemy po aferze z Cambridge Analytica”
41 proc. widzów chce samodzielnie wybierać płatne kanały. HBO i Canal+ najbardziej pożądane
Prezes Cambridge Analytica zawieszony
Nielsen pokazał różnice swojego panelu od RPD wykorzystywanego przez Netię
Do 300 mln zł zwiększyły się przychody Polskiego Radia w 2017 roku. W górę abonament, w dół reklama
Sztuczna inteligencja: coraz większa świadomość Polaków, ale mała wiedza o zastosowaniach
39 proc. rodziców chorych dzieci szuka pomocy w internecie