PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Centra handlowe miały milion klientów mniej w pierwszym tygodniu z niedzielą bez handlu
Telewizor nadal głównym urządzeniem do oglądania wideo, ale młodsi wolą laptopa i smartfona
Zakupy w niedzielę robi 30 proc. Polaków. 40 proc. kupujących uważa, że to dla nich konieczność
Zmiany na CDA.pl i Meczyki.pl: realne ograniczenie piractwa czy retusz wizerunkowy?
Kamil Stoch najpopularniejszym, a Piotr Żyła - najsympatyczniejszym polskim skoczkiem
Na walentynki rośnie sprzedaż pralin i czekolad
Unilever zapowiada usunięcie reklam z Facebooka i YouTube’a
Niestabilne prawo, biurokracja i koszty pracy - największe bariery dla sektora MSP
Przyszłość rynku reklamowego zdominują Facebook, Google i Amazon
TVP stawia na nowe badania oglądalności. Będzie wykorzystywać internet rzeczy i specjalne opaski do analizy zachowań widzów
Lot Falcon Heavy to nowe rozdanie w przemyśle kosmicznym i marketingowy majstersztyk
Skoki narciarskie ulubioną dyscypliną sportową Polaków
Komisja Europejska zgadza się na przejęcie Scripps przez Discovery, warunkiem TVN24 i TVN24 BiS dla operatorów „za rozsądną cenę”
Facebook z lokalnymi treściami to duże zmiany dla użytkowników i niejasna przyszłość dla wydawców
Ponad połowa Polaków nie zamierza kupować świeżych produktów online
Sprzedaż żywności w internecie to rewolucja, która ułatwi życie i odbierze część klientów tradycyjnym sklepom
Renesans zaufania Polaków do instytucji i mediów, dramatycznie źle w USA
Polacy najchętniej robią zakupy w Biedronce. Lidl i Kaufland ze sporą stratą
Emeryci mają ponad 6,1 mld zł długów, rekordzista ze 104 mln zł
Konsumenci i marketerzy różnią się w ocenach spójności kampanii reklamowych
Alkohol wolimy pić w domu, najchętniej ze znajomymi. Finlandia najpopularniejszą wódką, a Jack Daniel’s - whisky
KRRiT wybiera technologię do własnego badania oglądalności i słuchalności, panel pilotażowy pod koniec roku
RODO może namieszać w marketingu internetowym, ograniczy wykorzystywanie danych o użytkownikach
Domy mediowe: badanie oglądalności od TVP niemiarodajne, nie zastąpi pomiaru Nielsena
Branża badawcza: jaki był 2017 rok, co wydarzy się w 2018 roku?
Anna Streżyńska z mieszanymi ocenami ekspertów i polityków, pozostają pytania o kierunek i losy cyfryzacji
Reklama outdoorowa: co wydarzyło się w 2017 roku, co przyniesie 2018?
Eksperci o powiększeniu panelu i wprowadzeniu pomiarów wideo w sieci przez Nielsen: rynek czekał na to od dawna
Rynek reklamowy z punktu widzenia agencji: podsumowanie 2017 roku, prognozy na 2018
Pracodawcy stawiają w tym roku na podwyżki i zwiększenie zatrudnienia
Opinie najmocniej wpływają na wiarygodność sklepów internetowych
Handel internetowy według e-sklepów i agencji marketingowych: podsumowanie 2017 roku, prognozy na 2018