PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Polacy w internecie najchętniej kupują ubrania, dodatki i akcesoria
Grupa Onet-RASP połączy swoje firmy. Chce przejmować w internecie, skąd ma już 50 proc. wpływów
Młodzi konsumują wideo głównie na komputerach i w mobile, najczęściej wybierają YouTube
Wprowadzenie w Unii Europejskiej praw pokrewnych jest potrzebne, bez nich internet wydrenuje tradycyjnych wydawców
Co trzeci Polak z co najmniej jednym niechcianym prezentem świątecznym (infografika)
Nielsen pracuje nad zwiększeniem panelu z 2 do 5 tys. gospodarstw. Firma zacznie również badać streaming VOD i OTT
Osoby nieoglądające telewizji i używające AdBlocka intensywnie korzystają z internetu i chętnie płacą za treści
PTBRiO zaniepokojone powtarzającymi się naruszeniami standardów w sondażach o sprawach publicznych
GfK współpracuje z Selectivv Mobile House: nowe rozwiązania badawcze dzięki danym ze smartfonów
70 mln zł na spoty piwa w godz. 20-23, ich wycofanie będzie większym problemem dla browarów niż stacji telewizyjnych (opinie)
Kantar Public o sondażu dla TVP z pytaniem o PO jako Targowicę: przeprowadzony rzetelnie, odmowa byłaby deklaracją polityczną
Spaliny i fabryki głównymi źródłami zanieczyszczeń wg Polaków
Onet, Interia i Gazeta.pl też poprawiają viewability reklam, nowa oferta Wirtualnej Polski przyspieszy zmiany (opinie)
Błaszczykowski najatrakcyjniejszym reklamowo sportowcem. Lewandowski i Gortat za Hołowczycem, Małysz przed Stochem
Nielsen zaoferuje dane o użytkownikach telewizorów smart TV do lepszego targetowania reklam
Rafał Oracz: pokolenie Y wchodziło w dorosłość w czasach rozwoju social media i urządzeń mobilnych, a pokolenie Z nie zna życia sprzed pojawienia się internetu
Po ebooki sięgamy częściej w podróży, po książkę papierową w domu
Zakaz handlu we wszystkie niedziele popiera 36 proc. badanych
UOKiK: TVN Media i Polsat Media mogą mieć pozycję dominującą, analizujemy też branżę drukarni prasowych
60 proc. Polaków zmieniłoby pracę na taką, gdzie lepiej płacą
Zdecydowana większość Polaków docenia pozytywny wpływ sponsoringu na rodzimy sport
Co piąty Polak lubi sprzątać, a co dziesiątemu nie przeszkadza bałagan
Nielsen zmierzy oglądalność produkcji Disneya, NBCUniversal i Warner Bros wśród użytkowników Netflixa
W rodzinach o zakupach najczęściej decydują matki
Awans polskiej kadry do mundialu to wzrost wartości marketingowej piłkarzy i ich trenera
Francja wprowadza kary za brak oznaczeń zdjęć retuszowanych przy pomocy Photoshopa
Obniżki najpopularniejszym rodzajem promocji, coraz większe zainteresowanie testami produktów i usług
Onet emituje więcej reklam display niż WP, a Facebook więcej wideo niż YouTube (analiza)
Zakaz reklamy piwa najmocniej uderzy we wpływy reklamowe telewizji
Większość pracujących w handlu ma do 30 lat i nie ma dzieci
Grzegorz Hajdarowicz kupił Alvernia Studios od Stanisława Tyczyńskiego, kompleks wyceniono na 50 mln euro
Ministerstwo chce, żeby TVP dalej ograniczyła reklamy piwa. Eksperci: nadawca sam tego nie zrobi, bo sporo by stracił