PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Turbulencje Ryanaira - z miękkim czy twardym lądowaniem? (opinie)
W 2021 roku polski rynek mediów i rozrywki będzie wart 11,5 miliarda dolarów
Ograniczenia cookies w Safari bez znaczenia w Polsce, ale zwiastują niepokojący precedens
Facebook w Polsce ma większy zasięg proc. niż globalnie, WhatsApp, Instagram i Snapchat wyprzedziły Twittera i Netflixa
Netia mierzy oglądalność telewizji wśród gospodarstw domowych. „To nie konkurencja dla Nielsena, sprawdzamy przepływy widowni”
Przedstawiciele pokoleń X i Y sądzą, że sklepy online do 2030 roku wyprą tradycyjne
Sprzedaż Tigera wzrosła po kryzysie wizerunkowym
Szymon Gutkowski: agencje reklamowe są często „chłopcami do bicia” (wywiad)
Spada zasięg i czas oglądania telewizji wśród młodych widzów. „Media cyfrowe są na pierwszym miejscu”
Przeciętna polska rodzina w ciągu roku spożywa 146 kg warzyw
Reklama PGE z Powstaniem Warszawskim to przykład zbytniej pewności siebie i powierzchownego wykształcenia ludzi w agencjach (opinie)
Oferty Discovery Communications i Scripps Networks dobrze się uzupełniają, za transakcją może stać ciekawa strategia (opinie)
2 mln Polek wykluczonych cyfrowo, więcej niż na zachodzie Europy
Nowe przepisy o transporcie drogowym mogą uderzyć m.in. w Ubera. „Zmiany w dobrym kierunku, problem w egzekwowaniu prawa” (opinie)
Branża PR rośnie finansowo, ale może mieć problem z transparentnością (opinie)
Spoty konkurentów obok siebie w jednym bloku reklamowym to przypadek, a nie zamierzone działania (opinie)
Scripps Networks Interactive chcą kupić Discovery i Viacom. Eksperci: nadawcy tv zbroją się, by walczyć o internautów
52 proc. Polaków nie wierzy TVP, a 47 proc. Polskiemu Radiu, stacje prywatne bardziej wiarygodne
Frazy „sprawi, że”, „oto dlaczego” i „czy zgadniecie” najskuteczniej przyciągają do tekstów w internecie (opinie)
Według Polaków właściciele i szefowie mediów to elita bardziej niż politycy, przedsiębiorcy i księża
Fiskus chce od TVN 110 mln zł. „Nie zgadzamy się. Zapłacimy, ale się odwołamy”
Kawa i hot dogi najczęściej wybierane przez kierowców podczas postojów (infografika)
Publicis Groupe rezygnuje - cios dla organizatorów konkursów. „Mentalność excela, uciekną kreatywni”
2 miliony Polek wykluczonych cyfrowo, 38 proc. nie ma dostępu do internetu
Co piąty Polak pracował „na czarno”, najliczniej sympatycy ruchu Kukiz’15
Przekazanie danych osobowych Poczcie Polskiej nie pozwala na zerwanie umowy z kablówką, ratunkiem zmiana oferty operatora (opinie)
Rodzina i znajomi wiarygodniejsi od reklamy przy niecodziennych decyzjach zakupowych
Aleksander Nix: technologie stojące za Trumpem dały mu fotel prezydenta USA, to przyszłość reklamy
Polski konsument zadowolony, nasz rynek FMCG z mocną pozycją w Europie
Polacy potrzebują pomocy prawnej, niewielu z niej korzysta
Sympatycy PiS najbardziej zadowoleni z życia, a zwolennicy Kukiz ‘15 najmniej
Gemius nadal oficjalnym dostawcą badań internetu na Węgrzech