PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Eksperci o Play na giełdzie: 7 mld zł to możliwa wycena, polskie i zagraniczne fundusze pierwsze do kupna akcji
Włochy, Hiszpania i Francja to najpopularniejsze wakacyjne kierunki
Nowelizacja ustawy abonamentowej w Sejmie. Operatorzy płatnej tv boją się odpływu klientów, liczą na Komisję Europejską
Telewizja zajmuje nam 30 minut dziennie więcej niż internet, kończą się duże wzrosty w internecie mobilnym
2,3 proc. więcej na reklamy w Polsce. Internet i kina najbardziej w górę, w sieci połowa wydatków trafia do Facebooka i Google (raport)
Co drugi Polak nie chce udostępniać swoich danych osobowych
Zamożni Polacy regularnie czytają gazety, „Newsweeka” i „Politykę” oraz oglądają TVN
Polacy nieufni wobec informacji czytanych w internecie
T-Mobile zmienia reklamy: „Teraz możesz!” i wolność millenialsów zamiast celebrytów (wideo)
44 proc. widzów chce samodzielnie wybierać płatne kanały. Najbardziej pożądane Discovery, HBO, National Geographic
Nowe ceny roamingu w ogniu krytyki Komisji Europejskiej i UKE
Szybki i łatwy do przyswojenia przekaz tylko w 15 proc. reklam
Młode Polki najważniejsze dla rynku kosmetyków. Kanał drogeryjny nr 1 to Rossman (infografika)
Tworzenie wewnętrznych agencji kreatywnych przez reklamodawców to duże ryzyko (opinie)
Obraźliwe treści to margines polskiego internetu, większość dotyczy polityki
Crowdfunding zyskuje na popularności w Polsce
Sklepy zyskują na programach lojalnościowych
Połowa Polaków wspiera cele charytatywne, najpopularniejsze WOŚP i Caritas
Facebook najatrakcyjniejszym pracodawcą w mediach, a Havas, Isobar, K2 i Publicis w marketingu
Wysoka widoczność reklam w serwisach VOD
3-4 proc. więcej na reklamy dóbr luksusowych. Internet i tv wyprzedzą prasę, USA, Chiny i Japonia motorami wzrostu
81 proc. polskich internautów korzysta z programów lojalnościowych, częściej za pomocą kart niż w sieci
VoD.pl, Player.pl i WP.tv w dół. Mocno w górę Netflix, ShowMax z 2,6 mln użytkowników (dane serwisów VoD)
Tradycja, ekologiczność i praktyczność uważane za główne cechy marki Polski
Spada liczba osób rezygnujących z płatnej telewizji
Gazetki ważniejszym kanałem marketingowym dyskontów niż reklamy tv, Biedronka przed Lidlem i Tesco
„Goodbye Mr. Marx” w kampanii odzieży Red Is Bad. „Marksowska wizja świata to zdecydowanie nie jest nasza”
Rada Etyki PR o marketingowych tekstach, udających dziennikarskie: „To wprowadzanie w błąd, będziemy informować o tym UOKiK”
O 247 zł więcej niż na co dzień wydamy na święta wielkanocne (infografika)
Wycofana reklama Pepsi oderwana od rzeczywistości, marka wpadła w pułapkę poprawności politycznej (opinie)
Cena i wygoda najważniejsze przy zakupach online
Polacy coraz bardziej zainteresowani pomocą psychologiczną, głównie osoby młode