PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Kobieta-szef najczęściej kojarzona z porządkiem i kontrolą, słabością emocjonalność (infografika)
Kobieta-szef najczęściej kojarzona z porządkiem i kontrolą, słabością emocjonalność (infografika)
Jak mierzy się oglądalność telewizji w Polsce?
Millenialsi myślą o własnym biznesie, kobiety stawiają na handel
Sponsorzy sportu lepiej postrzegani
Najwolniejszy od ponad 5 lat wzrost cen produktów FMCG w Europie
Polscy przedsiębiorcy najbardziej boją się wirusów komputerowych i hakerów
Gemius w badaniu AdReal zaczyna mierzyć statystyki reklam internetowych
Wrocław, Gdańsk i Poznań z najlepszą reputacją spośród wojewódzkich miast
Jacek Kurski: oglądalność TVP może być sztucznie zaniżana. „Pozytywny audyt pomiaru”
Jacek Kurski: oglądalność TVP może być sztucznie zaniżana. „Pozytywny audyt pomiaru”
mBank podręcznikowo poprawnie zareagował na internetową plotkę o problemach finansowych
mBank podręcznikowo poprawnie zareagował na internetową plotkę o problemach finansowych
Wirtualna Polska i Onet-RASP stawiają na autorskie wideo, bo reklamodawcy i widzowie z telewizji przenoszą się do internetu
Millenialsi zagubieni na rynku pracy
Millenialsi zagubieni na rynku pracy
Internetowi liderzy opinii najważniejsi dla nastolatków, na czele Red Lipstick Monster
Polska pod względem cyfryzacji w ogonie Europy, ale szybko nadrabia zaległości (raport)
Lech Wałęsa w sprawie akt TW „Bolka” zbyt chaotyczny i rozemocjonowany (opinie)
577,3 mln zł obrotów czołowych firm badawczych w 2015 roku
Dominika Maison i Iza Rudak zakładają butik badawczy Maison&Partners
Dominika Maison i Iza Rudak zakładają butik badawczy Maison&Partners
Piłka nożna, siatkówka i skoki najpopularniejszymi dyscyplinami, Robert Lewandowski najbardziej znanym sportowcem (infografika)
MediaCom z The Hofstede Centre i ITIM utworzą centrum analiz kulturowych
Rząd w ramach planu Morawieckiego chce wspierać innowacje i startupy. Eksperci podzieleni w ocenach
Kosmetyki najczęściej kupujemy w drogeriach, w górę dyskonty, jakość ważniejsza od ceny
Kosmetyki najczęściej kupujemy w drogeriach, w górę dyskonty, jakość ważniejsza od ceny
Użytkownicy smartfonów chcą promocji w czasie rzeczywistym, niewiele sklepów je oferuje
GfK przejmuje NORM Research & Consulting
GfK przejmuje NORM Research & Consulting
House of Influence - nowe narzędzie od Dentsu Aegis Network Polska i ARC Rynek i Opinia
House of Influence - nowe narzędzie od Dentsu Aegis Network Polska i ARC Rynek i Opinia
Emil Pawłowski awansował w Gemiusie na chief scientist
Emil Pawłowski awansował w Gemiusie na chief scientist
Nowy podatek odetnie polskich internautów od zagranicznych e-sklepów. „Nierealny i szkodliwy projekt”
Nowy podatek odetnie polskich internautów od zagranicznych e-sklepów. „Nierealny i szkodliwy projekt”
Za mały ekran główną przeszkodą w częstszym kupowaniu poprzez urządzenia mobilne
4,8 godz. tygodniowo poświęcają Polacy na dbanie o swój wygląd
Super Bowl wciąż przyciąga reklamodawców, bo jest największą wystawą marketingową
Środki z Rodzina 500+ wyłącznie na dziecko wyda 44 proc uprawnionych Polaków
Globalny handel w górę, liderami Wal-Mart i Amazon.com
Apple najbardziej wartościową, a Disney najmocniejszą marką świata (TOP 100)
Apple najbardziej wartościową, a Disney najmocniejszą marką świata (TOP 100)