Firma Baldowski przedłuża współpracę z agencją Blame Us

Firma obuwnicza Baldowski zdecydowała się na przedłużenie współpracy z agencją Blame Us, która odpowiada za działania media i public relations, business development, a także social media marki Baldowski.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Marka obuwnicza Baldowski dołączyła do portfolio klientów Blame Us w 2015 roku, kiedy agencja została założona przez Igę Chojnicką. Wcześniej Chojnicka była związana z tą marką od 2013 roku, opiekę w zakresie PR sprawowała samodzielnie. Przeprowadzone pod jej kierownictwem działania obejmowały m.in. rebranding. Iga Chojnicka była również inicjatorką projektu Baldowski by Zień. Nadzorowała negocjacje warunków współpracy z projektantem oraz proces wdrożenia projektu.

Współpraca między firmami w zakresie kompleksowych działań PR oraz business development została przedłużona na czas nieokreślony.

Działania po stronie Blame Us koordynuje Iga Chojnicka, CEO agencji.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu