Bartek Ciemięga awansuje w Fabryce Marketingu i Tears of Joy

Z początkiem września Bartek Ciemięga objął stanowisko marketing managera w Fabryce Marketingu i Tears of Joy.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Bartek Ciemięga awansuje w Fabryce Marketingu i Tears of Joy
Bartek Ciemięga

W nowej roli Ciemięga odpowiada za całość działań marketingowych i komunikacyjnych nie tylko Fabryki Marketingu, ale także siostrzanych agencji Tears of Joy, Neutrino oraz Veni Vidi Vidi.

Ciemięga jest związany jest z agencjami od blisko dwóch lat – najpierw jako marketing & PR specialist, a następnie senior marketing & PR specialist. W tym czasie odpowiadał m.in. za odświeżenie komunikacji marki, wdrożenie nowej strony internetowej, organizację MEETUP 404 oraz rozwój newslettera "Prasówka".

W nowej roli będzie odpowiadał za tworzenie i realizację strategii brand marketingowych, zarządzanie obecnością marek w mediach społecznościowych oraz budowanie spójnego wizerunku we wszystkich kanałach komunikacji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+