Bauer rusza z biuletynem

Nowy kwartalnik Bauera

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wydawnictwo Bauer stworzyło własny kwartalnik. Nowe przedsięwzięcie jednak to nie  tytuł prasowy a biuletyn elektroniczny rozsyłany, co 3 miesiące, do mediów i agencji reklamowych. (więcej poniżej)

Co się zmieniło, co urosło, jak się sprzedało... - tak Bauer przedstawia pierwsze wydania kwartalnika. Oto szczegóły:

MAGAZYNY TELEWIZYJNE

TO I OWO

wzrost przychodów z reklam o 14% w okresie II kw'03 vs II kw'02 (źródło: Export Monitor, bez reklam własnych)

TELE ŚWIAT

wzrost przychodów z reklam o 17% w okresie II kw'03 vs II kw'02 (źródło: Export Monitor, bez reklam własnych)

wzrost czytelnictwa o 25% w II kw'03 w porównaniu z II kw'02 (źródło: PBC General; wskaźnik COW; grupa celowa: wszyscy)

SUPER TV

wzrost czytelnictwa o 53% w ciągu okresu sty-lip'03 w porównaniu do styczeń-lipiec 2002 (źródło: PBC General, wskaźnik COW; grupa celowa: wszyscy)

MAGAZYNY KOBIECE

TINA

najniższe koszty dotarcia w swoim segmencie (CPT= 16,1 PLN; PBC General, CPW, grupa celowa kobiety, luty-lipiec 2003)

dynamiczny rozwój sprzedaży, obecnie - numer 3. wśród poradniczych tygodników dla kobiet. Średnia sprzedaż magazynu w br. - 369 558 egz. (ZKDP, rozpowszechnianie płatne, styczeń-maj 2003)

jako jedyna z grupy poradniczych tygodników kobiecych TINA nie odnotowała spadku sprzedaży w odniesieniu do analogicznego okresu 2002. Największy spadek: Naj - 30% (ZKDP, rozpowszechnianie płatne, porównanie okresów styczeń - maj 2003 vs 2002)

wzrost przychodów z reklam o 16%.

w okresie styczeń - lipiec 2003 Tina zarobiła 4,5 mln PLN (Expert Monitor, przychody wg cenników, bez reklam własnych).

MAM DZIECKO

od pierwszego numeru silna druga pozycja w segmencie parentingowym pod względem sprzedaży egzemplarzowej. Średnia sprzedaż w tym roku: 74 699 egz. (ZKDP, rozpowszechnianie płatne, styczeń - maj 2003)

przychody reklamowe wyniosły w tym roku 1,9 mln PLN (Expert Monitor, przychody wg cenników, bez reklam własnych, styczeń - lipiec 2003)

ŻYCIE NA GORĄCO

tygodnik kobiecy nr. 1 w Polsce. Średnia sprzedaż w tym roku: 658 272 egz. (ZKDP, rozpowszechnianie płatne, styczeń - maj 2003)

dynamiczny wzrost przychodów reklamowych o 59% . W okresie styczeń - lipiec br. tytuł zarobił 4,7 mln PLN (Expert Monitor, przychody wg. cenników, bez reklam własnych).

TWOJE IMPERIUM

największa dynamika wzrostu wśród tygodników kobiecych, zarówno pod względem sprzedaży egzemplarzowej jak i przychodów z reklam

sprzedaż tygodnika wzrosła o 117% i wyniosła 348 942 egz. (ZKDP, rozpowszechnianie płatne, styczeń - maj 2003)

przychody reklamowe wzrosły o 435% i osiągnęły 1 mln PLN! (Expert Monitor, przychody wg. cenników, bez reklam własnych, porównanie okresów styczeń - lipiec 2003 i 2002)

CHWILA DLA CIEBIE

wzrost przychodów reklamowych o 54%.

w okresie styczeń - lipiec br. tytuł zarobił 3,3 mln PLN (Expert Monitor, przychody wg cenników, bez reklam własnych)

MAGAZYNY MŁODZIEŻOWE

FILIPINKA

wzrost sprzedaży o 22,8% w okresie 1-5.2003 w porównaniu z 1-5.2002 (ZKDP, średnie rozpowszechnianie płatne)

wzrost przychodów reklamowych o 40,7% w II kwartale 2003 w porównaniu z II kwartałem 2002

wzrost czytelnictwa o 8,2% w ciągu ostatnich 12 miesięcy lipiec 2002 - czerwiec 2003 w porównaniu z lipiec 2001 - czerwiec 2002 (PBC General, wskaźnik COW, grupa: wszyscy)

TWIST

wzrost przychodów reklamowych o 12,9% II kwartale 2003 w porównaniu z II kwartałem 2002

wzrost czytelnictwa o 5,6% w ciągu ostatnich 12 miesięcy lipiec 2002 - czerwiec 2003 w porównaniu z lipiec 2001 - czerwiec 2002 (PBC General, wskaźnik COW, grupa: wszyscy)

GRUPA BRAVO

wzrost przychodów reklamowych w tytułach z grupy Bravo w II kwartale 2003 w porównaniu z II kwartałem 2002:

Bravo - wzrost o 13,1%,

Bravo Girl - wzrost o 8,5%,

Bravo Sport wzrost o 10,8% (Expert Monitor, bez reklam własnych)

Bravo Sport - wzrost czytelnictwa o 7,6% w ciągu ostatnich 12 miesięcy lipiec 2002 - czerwiec 2003 w porównaniu z lipiec 2001 - czerwiec 2002 (PBC General, wskaźnik COW, grupa: wszyscy)

Bravo Sport - wzrost sprzedaży o 5,2% w okresie 1-5.2003 w porównaniu z 1-5.2002 (ZKDP, średnie rozpowszechnianie płatne)

MAGAZYNY MOTORYZACYJNE

AUTO MOTO

wzrost przychodów reklamowych o 118,6% w I połowie 2003 w porównaniu z I połową 2002 (Expert Monitor, bez reklam własnych)

wzrost czytelnictwa o 15,9% w ciągu ostatnich 6 miesięcy luty 03- lipiec 03 w porównaniu z luty 02 - lipiec 02 (PBC General, wskaźnik COW, grupa celowa: wszyscy) -

numer jeden wśród miesięczników pod względem czytelnictwa w grupie mężczyzn (czytelnictwo: 693 000, PBC General, wskaźnik COW, grupa: mężczyźni, fale: sierpień 2002 - lipiec 2003)

MAGAZYNY KOMPUTEROWE

CLICK

wzrost czytelnictwa o 32% w okresie sty-lip'03 vs sty-lip'02 (źródło: PBC General; wskaźnik COW; grupa celowa: wszyscy)

wzrost przychodów reklamowych o 17% w okresie sty-lip'03 vs sty-lip'02 (źródło: Export Monitor, bez reklam własnych)

PC FORMAT

wzrost sprzedaży o 10% w okresie sty-maj'03 vs sty-maj'02 (źródło: ZKDP, średnie rozpowszechnianie płatne)

CD ACTION - wzrost przychodów reklamowych o 12% II kwartał 2003 vs II kwartał 2002 (źródło: Export Monitor, bez reklam własnych)

MAGAZYNY LUKSUSOWE

Twój STYL

średnia sprzedaż (rozpowszechnianie płatne) w 2003 roku (styczeń-maj, dane ZKDP) wyniosła 269 695 egz. i była wyższa od tego samego okresu w roku ubiegłym o 3,3%

niższe zwroty: średnie miesięczne zwroty w okresie styczeń-maj 2003 wyniosły 20%, podczas gdy w analogicznym okresie 2002 roku - 26%

dynamika sprzedaży egzemplarzowej (bez prenumeraty i eksportu) wynosi 6% (styczeń-maj 2003, ZKDP w porównaniu do styczeń-maj 2002)

LOOK

wysokie czytelnictwo : COW magazynu LOOK wyniosło - 1,0% w całej populacji (295 tys. czytelników) i 1,7% wśród kobiet (260 tys. czytelniczek)

5 miejsce w rankingu czytelnictwa luksusowych magazynów dla kobiet (za TS, Glamour, Cosmopolitan i Elle) a przed Viva! Uroda, Panią, Zwierciadłem i Marie Claire

źródło: PBC General, a Millward Brown Company, COW, fale: maj 2003-lipiec 2003; grupa celowa: wszyscy, N=9005, grupa celowa: kobiety, N=4613

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"